Terug naar overzicht
Hey Inge Ik ken de huisDJ daar, en naar het schijnt is het daar echt wel goed wat eten en service en natuurlijk de muziek :D betreft. Maar prijzen, daar kan ik je niet mee helpen. GroetjesJessica
@Inge: Wij zijn ook in D'Hulhaege geïnteresseerd. Hebben er al een bezoekje gebracht: echt prachtig!!! Het enige wat ons nog doet twijfelen is de prijs. Maar ik denk dan ook wel dat ze kwaliteit leveren... Het is inderdaad geen makkelijke keuze@Jessica: Over de huisdj('s) hebben we niet zoveel informatie gekregen. Wie zijn ze? En heb je ervaring met hoe ze draaien (welke muziekgenres)? Krijgen ze de ambiance er goed in? Groetjes,Nellie
Hallo,ik zou er gaan voor het cullinaire eten, de zaal vind ik iets minder. Mensen zitten nogal gescheiden door de pilaren, aan de andere kant is het dan ook veel knusser dan in een doorsnee zaal. Help, ik weet het niet meer. Hahaha.
Dag Inge (& andere bruidjes),anderhalf jaar geleden daar een receptie gehad van het werk, de hapjes waren zeer verfijnd, en echt lekkere cava. groetjesEls
Nellie: met hoeveel personen zijn jullie op het feest? En wat vind jij van de zaal wat betreft de pilaren? Het eten daar heb ik geen schrik voor hoor, ik denk dat het af is, en dat centje dat je meer betaalt in vergelijking met een andere zaal, zal door iedereen wel opgemerkt worden.
Hey Inge, Ik heb je nog een berichtje gestuurd maar je zal het nog niet gelezen hebben (zie balk onderaan). Ondertussen lees ik dat je keuze op de Mantovani gevallen is. Zeker geen slechte keuze. Wij hebben er ook al veel goeds over gehoord.groetjes,Nellie