Nu Online
Momenteel zijn er 302 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suite - mijn broer is alleen...

26-6-2006 13:53:25
Hello girls!

Ik heb een klein vraagje. We zijn met een suite van 11 personen, oneven aangezien mijn broer geen vriendin heeft. Hoe wordt dit meestal opgelost?

Groetjes en alvast bedankt voor jullie advies.

Nele

Nele
9-6-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 729

Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik26-6-2006 14:13:54

Heb je geen nichtje of zo die kan meelopen. Anders gewoon je broer alleen, da's toch niet zo abnormaal? Of laat je broer een goeie vriendin kiezen met wie hij in je suite gaat? 'k Heb dat ook aan m'n broer en m'n man z'n getuige voorgesteld (hadden beide geen vriendin), maar die kozen er dan voor om samen in de suite te gaan. Beetje raar zicht, maar allé :-)

Groetjes,

Sylvie
11/03/06

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik26-6-2006 19:44:19

Hey

Ik zou je broer ook iemand laten kiezen, dat is mooier en hij zal zich dan ook beter voelen als hij niet alleen moet lopen. Dus misschien een nicht zoals Sylvie zegt of een vriendin.

Groetjes

Vicky
09.09.06

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik27-6-2006 8:07:37

Hey,

ik denk ook dat hij zich niet zo goed op zijn gemak zou voelen als hij alleen moet lopen. En aansluiten bij een ander koppel is ook zo derde wiel... Maar inderdaad, je kan toch iemand nemen uit zijn of jullie kenniskring?

Groetjes,
Lieve

Veroniek

Meld misbruik27-6-2006 8:56:00

Mijn toekomstig schoonzusje heeft ook niemand en bij de trouw van de zus (mijn andere toekomstige schoonzus) heeft zij met haar neef gelopen (die zijn even oud en komen goed overeen) en bij de trouw van de middenste broer heeft ze met de bruidskindjes gelopen. Bij ons weten we het nog niet zo goed, maar het is nog een jaar.
Maar we spelen met het idee om met een limo vervoerd te worden. Aangezien we daar met 8 personen inkunnen, zouden wij, onze getuigen en onze ouders in de limo zitten en de rest in volgwagens. En dan zouden in de suite onze getuigen naast elkaar lopen en hun 'aanhangsels' ook samen... Maar aangezien mijn vriend zijn zus (getuige van mijn vriend) momenteel alleen is, zal mijn broer (mijn getuige) zijn vriendin momenteel alleen lopen...
We zullen nog zien hoe het afloopt, voor hetzelfde geld heeft ze volgend jaar wel iemand...

Succes nog!

Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik27-6-2006 10:15:38

Mijn broer die alleen is, is gewoon met mijn andere broer en zijn vriendin meegewandeld. Tenslotte is het maar 4 keer dat je in suite moet lopen (in en uit het gemeentehuis, in en uit de kerk). De foto's zijn ook met 3 getrokken, en een paar van mijn ene broer alleen, en een paar van mijn andere broer met zijn vriendin.

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik27-6-2006 18:50:05

Hoi,

Een neef van mij was ook alleen op de trouw van z'n zus en toen heeft hij mij gevraagd om mee in de suite te lopen. Een nicht is volgens mij dus een goeie oplossing. Of een kennis, kortom iemand waar hij zich goed bij voelt.

Debra
11/08/06

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...