Terug naar overzicht
wij gaan daar trouwen en ik was onmiddellijk verkocht!! supermooi, de vrouw is echt supersympathiek!! zeker een aanrader!
halloSanderling is inderdaad een mooie lokatie. Vrienden van ons trouwden daar.Kmoet zeggen dat alles wel piekfijn in orde was. Eten,bediening, receptie, enz...Maar onze vrienden waren minder gelukkig. Ineens moesten ze een pak bijbetalen dat niet afgesproken was. En een week voor je huwelijk kan je moeilijk zeggen ik ga niet betalen. Ook flirtte de gastvrouw met één van onze vrienden zonder zich iets aan te trekken van zijn vrouw. Tot de bruidegom mijne maat dus zich ermee gemoeid heeft. Ook werd het dessertbuffet die normaal de gans avond zou blijven staan heel vlug afgeruimd. Ikzelf heb maar een keer van het dessertbuffet kunnen eten. Kzou zeggen prijzige feestzaal en laat alles duidelijk op papier zetten. Ik kan je altijd de gsm nr eens geven van onze vrienden, die zijn nu reeds 3 jaar getrouwd.
Hallo,Ik kan me het verhaal van hierboven. Wij zijn getrouwd in de Sanderling. Het was een supermooie dag, maar toch een paar opmerkingen. Mooie zaal, eten was ok (niet waaw), maar dessertbuffet is bij ons volledig in het honderd gelopen (meer dan 2u te laat!!!) en de gastvrouw had nog voor ons feest was afgelopen zin om een showtje op de dansvloer te geven....