Terug naar overzicht
Mijn ladybird was ong. 1200eur. Dit is wel een lang!Denk toch dat die prijzen ongeveer rond hetzelfde zitten.Groetjes
Hey,Ik bestelde vandaag het korte kleedje van Ladybird. Niet in het wit zoals afgebeeld op de website, maar wel in rood. Het kost 770 euro. En dat is dan gerekend dat het een grotere maat is en dat daar dus 10% extra kosten bij gerekend werden voor mij.Moet zeggen dat ik heel blij ben met mijn keuze. Is een super mooi kleed in het echt.GroetjesEvelien
Mijn Ladybird kost 1400 euro, is wel in het lang. Prijsklasse = tussen 1100 en 1500 euro (voor de lange kleedjes in ieder geval, geen idee van de kortere)Groetjes,Lindsy
het korte kleedje is inderdaad supermooi :)
Mijn ladybird kost 850 euro. Heb een lang kleed met een lange sleep.Groetjes
Ok! ik vind het een supermooi kleedje maar wil eigenlijk een kort kleedje als tweede kleedje omdat we op een ander moment voor de gemeente trouwen ;-) Maar dat mag natuurlijk niet te duur zijn ;-) Beetje afwachten en zoeken dus! Bedankt voor de reacties!
Eveline, waar heb jij die Ladybird besteld? Ik zou ook die Ladybird en waar ik hem ga passen in het wit kost hij €1000,00 wat ik eigenlijk te veel geld vind voor zo'n kort kleedje.
Monique,Ik bestelde mijn kleedje bij Bruidskledij Steven in Torhout.Stuur me gerust een privéberichtje als je extra informatie wil.Groetjes