Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwlijst.be

10-9-2011 16:23:12
Bruidjes,

Heeft iemand van jullie al ervaring met de website trouwlijst.be? Wij willen geen traditionele huwelijkslijst aangezien we al samenwonen en praktisch alles hebben. Daarom lijkt het leuk om onze huwelijksreis te laten sponseren. Iemand nog andere ideeen hiervoor dan trouwlijst.be?

groetjes

Severine
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1139

kim
7-7-2012
 Meld misbruik10-9-2011 17:10:06

Hey Severine,
heb er geen ervaring mee maar heb gelezen op die trouwlijst (of zo een andere in dezelfde aard) dat je een deel, ik dacht 10% ofzo aan 'die website' moet betalen...

Dus aléja, ik denk dat je dan beter af bent met gewoon je rekeningnr te vermelden met een leuk tekstje erbij voor de huwelijksreis te sponseren.

Zou het in ieder geval niet leuk vinden dat ik een deel van mijn gekregen centjes zou moeten afgeven!

jurgen
12-5-2012
 Meld misbruik10-9-2011 21:05:22

inderdaad voor het gebruik hiervan vragen ze een vergoeding van 4,5% op alle bijdragen. en als de genodigden met visa willen storten krijgen ze nog een extra kost van 1%.
beter is dan een leuk versje te maken waarin je zegt dat je sponsering voor de huwelijksreis kan gebruiken en je rekeningnummer of een envelopje erbij zetten

Marjolein
30-4-2012
 Meld misbruik11-9-2011 10:31:23

Er zijn ook reisbureaus die dit concept aanbieden en geen extra kosten vragen... Misschien daar eens naar kijken? Ik weet dat bvb uniglobe dat doet (http://www.uniglobe.be/vakantie/honeymoon.cfm ), maar ook thomas cook (http://www.thomascooktravelshop.be/lijst_login.asp?type... )... Ik denk dat je er nog wel vindt als je wat rond zoekt! Heb er wel nog geen ervaring mee, maar lijkt me wel een heel leuk idee!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik11-9-2011 16:31:33

De tip die Marjolein geeft is wel goed, maar weet dan wel dat je verplicht bent de rest van het bedrag te betalen als je gasten niet genoeg betaald hebben.
Het kan dus eventueel leuker zijn om inderdaad een leuk tekstje op je uitnodiging te zetten. Zo ben je nog vrij in je keuze voor wat je met het geld wil doen.

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik13-9-2011 7:50:08

Hey,

Wij dachten dit ook eerst te gebruiken, maar die kost van 4.5% vonden wij eigenlijk ook niet zo interesant op zich is het wel een heel leuk concept maar je verliest toch wel wat geld hiermee we gaan ook voor een leuk tekstje gaan op de uitnodigingen ;-)

Groetjes

Shanna

Joke
20-8-2016
 Meld misbruik3-1-2016 20:12:10

Heeft er iemand hier recent nog ervaring mee ? Is die 4,5% nog steeds geldig?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...