Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen

11-9-2011 9:27:55
Wat doen jullie getuigen nog buiten mee het huwelijksdocument tekenen?
Groetjes

Carmen
12-1-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 779

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik11-9-2011 9:31:17

hey, mijn getuige helpt ook mee de misboekjes uit te delen en de mensen hun naamkaartjes geven op het feest. en haar vriend heb ik aan het werk gezet als chauffeur voor mijn familie omdat we een busje huren, omdat er toch wat afstand tussen is. ook komen zij de dag ervoor onze receptiezaal mee versieren en ook om mij gerust te stellen natuurlijk .
groetjes jana

natascha
19-4-2012
 Meld misbruik11-9-2011 10:29:54

goede morgen bij mijn getuig hangt mijn kleed en ze aanhoort ook al mijn verhalen van voorbereidingen tot ergernissen :) ze is een beetje mijn rechterhand die dag...

ze helpt ook mee met de zaal te versieren en komt me op tijd en stond een glas water brengen zodat de alcohol niet te vlug nr mijn hoofd stijgt ;) lol
de getuige van mijn verloofde zorgt ervoor dat hij overal op tijd is... alhoewel dat eerder omgekeerd zal zijn en dat mijn verloofde zorgt dat zijn getuige overal op tijd is ;)
verder ontvangen zij ook de traiteur zodat wij ons daar geen zorgen over hoeven te maken...
en verder zijn ze er om samen met ons te genieten van deze mooie dag... :)
veel plezier nog met de voorbereidingen...
groetjes
tasch

kim
7-7-2012
 Meld misbruik11-9-2011 10:58:27

Hey!

Mijn getuige (mijn oudste nicht) heeft net ontdekt op internet dat ze mijn vrijgezelle moet organiseren :-) Raar maar waar zag ze dit volledig zitten!
Ze heeft ook gelezen dat ze 'ne speech' moet geven, haha. Ze is al aan het stressen! (Dit hoeft van mij totaal niet, die speech, maar ik laat ze doen :p)
En ze helpt mij ook gans de dag door met mijn kleed, de bloemetjes aannemen aan het gemeentenhuis, envelopjes in ontvangst nemen, ...

Kortom: ze helpt mij een hele dag waar ze kan :-)

Mijn vriend zijn getuige plant ook zijn vrijgezelle, en helpt hem op de grote dag om niet te stressen ;-)

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik11-9-2011 12:04:46

Ik heb twee getuigen (mijn twee beste vriendinnen) en wat zij nog extra doen buiten hun mooie handtekening zetten is:
- mijn trouwverhalen/plannen aanhoren
- mee naar mijn eerste pas (samen met mijn mama), zodat we samen kunnen wenen, wenen en nog eens wenen
- zij organiseren mijn vrijgezellen
- mijn kleed mee helpen aan doen op de big day samen met mijn mama.
- we hebben een persoonlijke viering en zij gaan een persoonlijk tekstje voorbereiden en dit brengen tijdens de viering (zodat dit een verrassing is voor ons).
- geruststellen tijdens de dag zelf (ben nogal een stress-kip, dus ga hun lieve woordjes meer dan nodig hebben!)

Lieve groetjes

Chantal

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik11-9-2011 12:41:55

Jurk mee gaan kiezen, enthousiast zijn, helpen kiezen openingsdans (niet kunnen kiezen tussen 2 nummers), een persoonlijke speech op onze ceremonie, "iets" organiseren voor het huwelijk (wij willen geen vrijgezellenavond, maar mijn getuige heeft een massa ideeën van wat we dan wel kunnen doen), helpen op de dag zelf met vanalles en nog wat.

groetjes!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik11-9-2011 14:00:22

De ringen aangeven (hadden geen bruidskindjes), onze misboekjes vasthouden terwijl we de ringen uitdeelden (anders sta je daar met een boekje + ring + micro, niet handig!) en de bloemen van ons aannemen die we kregen aan de kerk en naar de huifkar brengen. Maar vooral: GENIETEN!!!

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik11-9-2011 19:45:42

Mijn schoonzusje helpt me bij het maken van onze menu's en de naamkaartjes die we willen afgeven op het avondfeest om te zeggen aan welke tafel ze zitten
Ze heeft tevens mijn kleed gaan kiezen en de kindjes zullen de dag voor onze trouw bij hen blijven slapen :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...