Terug naar overzicht
Ik weet wel iemand haar email is jessica.vanhumbeeck@telenet.be je kan ze ok vinden op facebook... en is helemaal niet duur. op www.glitglam.be vind je haar prijzen en informatie... ik ben zeker aan het overwegen om haar te nemen. groetjes kelly
Jessica van Glitglam en Graciela van Attrattiva kan ik je zeker aanbevelen.GroetjesDavywww.allegebeure.be
Hoi Melissa,Ik verzorg ook bruidsmake-up aan huis.En het is niet zo ver rijden voor mij. ( 30min).Je kan altijd eens kijken op mijn website Vele groetjes,Laura
Ik heb Jessica van GlitGlam geboekt en heb mijn proef make-up gehad vorige week. Ik was heel tevreden!
Beste Melissa,Ik kan je zeker Graciela aanbevelen.Neem een kijkje op haar website en oordeel zelfhoe professioneel deze vriendelijke dame te werk gaat: www.attrativa.be Vriendelijke groeten,Yveswww.huwelijksfotograaf.nu
Beste Melissa,Ik kan je aanbevelen Laura Van Puyvelde van Lauracolor, deze heeft hierboven al gereageerd en Jessica Van Humbeeck van GlitGlam beide dames zijn geen concurenten van elkaar maar collega's die beiden zeer professioneel bezig zijn en betaalbaar blijven.Een goede maku-up is belangrijk voor goede foto's!MvgrLudo
ik had ilse van www.makeyouup.be . is was heel tevreden over mijn resultaat en de prijs was ook goed.
Hallo Melissa, Ik ben hair-& make-up artist van regio Zaventem (Vlaams-Brabant) en verplaats mijn over heel België.Reken 0,35 euro/km.Voor meer info 0475 73 76 42of a.de.brue@skynet.beGroetjesAnnie