Nu Online
Momenteel zijn er 272 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het aanzoek... :-)

11-9-2011 11:05:44
Beste medebruidjes en bruidegommen :-)

Gisteren was het zo ver!!! Het "officieel" aanzoek... We waren al een tijdje verloofd en hadden onze datum al geprikt omdat ik een juweeltje wou laten maken van de trouwring van m'n mama (die er helaas niet meer is). Mijn vriend stelde toen voor om dit als verlovingsjuweeltje te geven ipv een ring omdat dit voor mij véél véél meer betekenis heeft. Hij wou het dan als het klaar was wel nog officieel vragen zodat het niet zomaar beslist was (ik had het juweeltje dus nog niet afgewerkt gezien).

Gisterenmiddag kwam ik thuis van werken. We aten samen en m'n lieve schat vroeg nog wat we zouden doen die namiddag en wat we gingen eten 's avonds... Hij wou graag nog eens samen koken... Ik wist niet zo direct wat doen maar stelde wel voor om anders samen raviolli te maken. Toen ik gedaan had met eten zei hij ineens dat ik iets mooier moest gaan aandoen en dat ik mijn make up moest meenemen. Mijn hart maakte natuurlijk direct een serieuze sprong (dat was al geen sprongetje meer ;-) ) en ik heb dat dan ook gedaan. Meganieuwsgierig stapte ik bij hem in de auto en we vertrokken...

We reden naar Hasselt en dan verder naar Diepenbeek en toen ineens reed hij de parking op van de KHLim... Daar hadden we mekaar voor het eerst ontmoet nu bijna 8 jaar geleden... Hij stopte op de plaats waar zijn auto toen geparkeerd stond en begon toen te vertellen dat hij me herkende tussen heel de bende en direct wist dat ik het was (ik natuurlijk al aan het wenen want ik ben zo'n emo kip). We stapten uit en ik moest me even ronddraaien... Hij haalde uit de koffer een doosje met daaraan een ballon gevuld met helium. Ik deed natuurlijk gretig het doosje open en wat zat erin??? Allemaal papiertjes met een tekst op maar in zo van die talen als Russisch, arabisch,... Ik kon er niets van maken!!! :p Toen zei hij dat ik terug even m'n ogen moest dichtdoen en toen pakte hij nog een doosje uit de koffer met drie ballonnen gevuld met helium aan... Hij ging op z'n knie zitten, vertelde de liefste dingen over ons en over de dag dat me mekaar ontmoet hadden en vroeg toen "wil je met me trouwen??" NATUURLIJK direct JA JA JA!!! :D Met de tranen die ondertussen van m'n kaken rolden.

Daarna had hij nog een verrassing zei hij... We reden naar Koersel en daar had hij een champagne-arrangement geboekt bij een privé sauna... Daar konden we echt samen genieten van het feit dat we nu écht verloofd waren... Intiem onder ons tweetjes... Ze brachten ons hapjes en we mochten genieten van sauna, infraroodcabine, jaccuzi (zalig samen bubbelen met champagne hmmm!!) en ons eigen verwarmd zwembad :-)

Toen onze tijd om was had ik dus m'n make up nodig (gelukkig had hij daaraan gedacht!! :-)) want we gingen nog ergens naartoe... We reden naar Sint-Truiden om iets gaan te eten. Ik wist toen nog niet waar maar het was dus in m'n favo restaurant de Paulies :-) We kwamen daar binnen en moesten naar het terras en daar zaten ze... Mijn papa, mijn broer (ook getuige) en z'n vriendin en mijn lievelingstante en nonkel... De tranen sprongen me natuurlijk weer in de ogen want het is superfijn dat je het dan met dierbare mensen kan delen!! :-) (en ik kon natuurlijk ook m'n juweeltje laten zien dan :-)). Ze hadden allemaal goed hun mond kunnen houden want ik wist echt van NIKS. Mijn tante had me zelfs wijsgemaakt dat ze bij familie van haar man moesten gaan eten...

Het was in één woord PRACHTIG!!! Ik zit vandaag nog op een serieuze roze wolk :-)

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het even van me af kunnen schrijven!! :-)

Groetjes
Een supergelukkig bruidje to be :-)

Katrien
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 922

Dorine

Meld misbruik11-9-2011 11:10:37

wauw, zit hier dus ook te snotteren :)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik11-9-2011 11:10:40

prachtig !

Joke
27-7-2013
 Meld misbruik11-9-2011 11:13:04

Echt heel romantisch!!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik11-9-2011 11:54:41

Oh wat een prachtig aanzoek! Ik heb de zakdoekjes er ook al moeten bijpakken ! Geniet van die roze wolk, da's echt het geweldigste gevoel dat je kunt hebben! En nu kun je samen met je ventje de mooiste dag van jullie leven beginnen plannen!

Veel plezier!!

Lieve groetjes

Chantal

Kimberly
1-10-2011
 Meld misbruik11-9-2011 13:08:28

Zalig om te lezen.. Geniet ervan!!!

joke
13-8-2011
 Meld misbruik11-9-2011 13:11:56

wauw, hier glinsteren de ogen ook al hoor, van harte gefeliciteerd, geniet er met volle teugen van want voor je het weet ben je mevrouw...

grtjs joke

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik11-9-2011 14:31:38

gefeliciteerd

echt heel mooi en romantisch aanzoek
heb er kippenvel van en de zakdoekjes erbij moeten pakken
geniet er van
.

mvg francis

Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik11-9-2011 14:34:10

Heel romantisch!!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik11-9-2011 15:27:49

Proficiat met je verloving... gisteren was het bij mij ook zover (magisch gevoel hè) :D
Geniet ervan!!

Groetjes Alessia

Jamie
12-5-2012
 Meld misbruik11-9-2011 18:38:50

Ooooh zo'n leuk aanzoek! Super om zo'n verhaaltjes te lezen, tranen zitten ook klaar :). Mooie datum trouwens ;-)! Geniet er nog van!

Groetjes *

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik11-9-2011 19:39:14

oooh... snotter snotter! :) zo mooi! wat is het toch een fijn forum hier! tegen wildvreemde mensen even je verhaal vertellen en duizenden hartjes sneller laten slaan met zo'n mooi verhaal dat je doet terug denken aan je 'eigen aanzoek'.. bedankt! :)

en heel veel geluk natuurlijk!

Carol
29-9-2012
 Meld misbruik17-9-2011 19:06:49

Allemaal emo-kippen bij elkaar e ;) Echt prachtig! Dat hij er zoveel werk in gestoken heeft wil ook heel veel zeggen... Geniet van je roze wolk :)
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...