Hoi allemaal,
gisterennacht terug gekomen van een heerlijke huwelijksreis naar Rome en morgen vertrekken we met onze zoon erbij nog voor een weekje naar Centerparks. Dus nu even tijd voor een verslagje met bijhorend wat foto's :)
Om 7u rustig opgestaan, met opvallend detail: geen zenuwen. Mijn toen nog toekomstige man maakte zich vertrekkensklaar om nog wat zaken klaar te zetten in onze feestzaal (deze konden we dag zelf pas klaarzetten) Mijn zoontje werd ondertussen ook wakker van ons gestommel dus even kort samen nog ontbeten. Om 7u45 kwam mijn broer en zijn vriendin aan om op mijn zoontje te letten als ik naar de kapper ging, (wij wonen boven kapsalon dus was niet te ver). Om 8u binnen bij kapper om er als een bijna - prinsesje buiten te komen om 8u40, heel goed getimed :)
Terug op ons appartement aangekomen, zoontje klaargemaakt, ondertussen stroomden fotograaf, videograaf en enkele familieleden binnen. Om 10u mij gaan omkleden, mijn prachtig trouwkleed eindelijk mogen aantrekken! Deze was speciaal gemaakt voor mij door een afstuderend klasje mode en ze hebben dit schitterend naar mijn wensen gedaan!
Om 10u15 mij laten tonen aan de aanwezigen en veel complimentjes mogen ontvangen (voelde mij al helemaal in sprookjessfeer). Dan was het wachten op mijn droomprins, die iets te laat was door de werken die nog gedaan moesten worden in de zaal. Maar om 10u45 kwam hij uiteindelijk toe! Chauffeur van dienst was mijn nonkel die 2 weken geleden een zware hersenoperatie achter de rug had, extra emotioneel dat hij het toch kon zijn!
Om 11u toegekomen aan het gemeentehuis, al wel wat volk dat ons daar stond op te wachten, heel fijn! Gemeentehuis duurde niet zolang, ik denk een 20-tal minuten, terug buiten en gefeliciteerd worden door velen en alle bloempjes ontvangen! Daarna even weg voor een fotoshoot als man & vrouw!
Om 13u naar onze zaal gegaan, zelf nog wat laatste zaken afgewerkt naar onze smaak en snel broodje gegeten. Om 13u45 kwamen de eerste mensen al binnen. Dus ons snel verstopt :)
Om 14u begon dan onze ceremonie, die we samen met De Mens hadden ineen gestoken. Opkomst over de rode loper was heel emotioneel, kippenvelmoment! Gebracht naar voor door mijn vader, voorgelopen door mijn zoon en een ander bruidsmeisje. Ze deden het schitterend! Onze ceremonie was één en al emotie! Prachtige teksten gebracht door onze getuigen (beste vrienden), broers, ouders en onze consulent. Prachtige live - muziek door mijn nichtje en haar vriendinnen. Het was af! Veel mensen dat er getuigen van waren en van iedereen complimenten gehad. Voor ons één en al verrassing want wisten bijna geen enkele tekst op voorhand, enkel degene die we zelf hadden aangereikt. Emotionele hoogtepunten: tekst van mijn vader, iedereen zat op het einde te wenen! Tekst van mijn broers, mijn jongste broer is moeten stoppen omdat hij door zijn tranen heen niets meer kon uitbrengen! Mijn oudere broer heeft het moedig hervat! Het ringenmoment met onze eigen geloften, niets afgelezen, kwam recht uit ons hart!
Om 15u begon dan de receptie, heerlijke hapjes die vrienden van ons hadden gemaakt, veel gedronken door het warme weer! Om 17u20 gingen de laatsten naar huis (beetje moeten wegjagen :) )
Dan even rust, zaal klaarzetten voor avondfeest en dan even met onze ouders, broers, getuigen en grootouders gezellig gegeten.
Ons zoontje in bed gaan steken bij de babysitters om 19u30, anderen zich gaan omkleden in hun sprookjesoutfits.
Om 21u ontvangt voor het avondfeest, 85% was verkleed zo waar! Hadden dit niet verwacht maar vonden het geweldig!!! Iedereen heeft zijn best gedaan, geweldig orginele verpakte kado's mogen ontvangen!
Op 22u: bruidsboeket en kousenband, daarna openen dessertenbuffet door het aansnijden van onze geweldige huwelijkstaart (gemaakt door tante van mijn man), alle andere dessertjes ook gemaakt door familieleden.
Om 23u heeft mijn man een liedje gezongen voor mij 'ons liedje: Enjoy the Silence' en daarna hebben mijn nicht en mijn man's beste vriendin onze openingsdans in thema 'Beauty and the Beast' gezongen en gespeeld op piano. Daarna nog 2 slows voor de vermenigvuldigingen en dan barstte het feest los! Vanaf 1u konden mensen nog een frietje gaan halen in het frituur naast de zaal, mensen vonden dit geweldig!
Om 3u30 hebben we zelf aan DJ aangegeven dat het stilaan mocht stoppen, maar wat een geweldig feest was het!
Zelf zaal spijtig genoeg nog moeten opruimen om dan om 6u in ons bedje te kunnen kruipen, doodop maar terugblikkend op een prachtige dag!
Extra in de bloemen zetten, een dikke merci aan:
Onze fotograaf Jorick Michiels! Ken hem al van de lagere school en is een geweldige fotograaf!
Huis Baeyens voor het gehuurde prinsenkostuum van mijn man en vele andere genodigden!
Traiteur van het heerlijke eten! 't Sleuteltje in Kontich, goede service, op tijd geleverd, vriendelijke mensen!
http://www.tsleuteltje.be/ Enkele foto's van vrienden & familie, op de foto's van de fotograaf is het nog even wachten :)
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150298551089...