Terug naar overzicht
Hey Bianka,Zo grappig om u hier tegen te komen... :-)Zal dus maar onmiddelijk uw vraagskes beantwoorden :-)Betaalbaar vervoer: hangt er beetje van af wat je wil... De meeste prijzen schommelen rond 500 euro.Kijk eens naar onderstaande link, die prijzen vallen heel goed mee. Wij zijn er eens goed over aan het nadenken of we deze nemen of met onze eigen auto gaan rijdenhttp://www.bruidskledij-steven.be/Labaere: Jeroen is dar binnen geweest. Beter dat je uw budget op voorhand zegt, want ik kreeg een sms van hem: "ik sta hier in pashokje me een kostuum van 1000 euro aan. Die zijn hier zot zeker!!" En dan was dat enkel broek en vest.Maar hij is natuurlijk van het principe, ik wil het nog aandoen nadien... en een kostuum van 1000 euro zou hij niet meer uit zijn kast durven halenAls er nog dingen zijn waarmee ik je kan helpen ;-)Groetjes!
Hey Bianka,als je bij Labaere gaat en zegt dat je expliciet zoekt naar een "trouwkostuum", dan zit je direct in hogere prijsklasses. Mijn verloofde heeft daar een kostuum, hemd en das gekocht voor in totaal 650€ (give or take) en dat was zeker één van de goedkoopste. Ze hebben wel gezegd dat we nogal laat waren (oktober is blijkbaar dè maand om te gaan kijken) en dat daardoor de keuze nogal beperkt was, dus misschien geeft dat een vertekend beeld.De kostuums van Cossmo, die je vaak geadverteerd ziet, starten vanaf 1,000€. Die van Archetypo (die ik heel mooi vind, maar je moet er wel voor zijn) starten vanaf 2,000€ denk ik. Dat viel dus buiten ons budget :o) Dat zal bij andere winkels wel gelijklopen met de prijzen in Labaere.Je kan ook mooie, eerder neutrale kostuums vinden bij WE, Esprit of Mexx vanaf 250€. Een kostuum van Hugo Boss kan je vinden vanaf 500-600€, geloof ik. Hangt ervan af of je een driedelig kostuum wil of niet.Net zoals Freia hierboven zegt, is het altijd beter om eerst je budget mee te geven (idem voor wanneer je voor een trouwkleed gaat kijken). Dan weten ze wat ze uit de rekken moeten halen en wat niet.Groetjes & succes ermee,Hanne
Je kan ook altijd het kostuum gaan huren, dan is het een stuk goedkoper.