Terug naar overzicht
Ik denk zeker niet dat jullie voor 18 karaatsringen met steentjes teveel betaalt hebben hoor, maar ik heb de ringen uiteraard niet gezien, als je echt twijfelt en zeker wil zijn kan je ze altijd bij een andere juwelier eens in waarde laten schatten, maar tenslotte draait het er om dat jullie er tevreden mee zijn.Als het karaat klopt en jullie ze mooi vinden waarom dan twijfelen,dit is zeker geen overdreven prijs voor trouwringen.grtjs joke
Thx voor de goede raad, het is nu dat hij begon te twijfelen. Voor mij zijn onze ringen prachtig :)
Ik betaal voor 1 ring (--> simpel wit goud , niks van steentjes) al 500€ betaald, dus denk dat je zeker niet te veel betaald hebt hoor.
Wij betalen voor onze ringen +/- 1100 euro. Deze zijn wel breder dan normaal, maar voor het diamantje moesten we enkel het slijpen en zetten betalen, aangezien we dat in ons bezit hadden;Dus ik denk echt niet dat ge teveel hebt betaald, zeker ni aangezien de hoge goudprijs.
Ik denk niet dat dat te duur is... Wij hebben voor onze beide ringen in witgoud en bij mij met 6 diamantjes 1500 euro betaald, dus dat lijkt mij zelfs heel redelijk! Juist zien dat jullie ringen niet te dun zijn, want dan heb je het risico dat ze makkelijk vervormen als je er teveel druk op zet...