TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Emy
30-6-2012
|
12-9-2011 8:41:07
hoi
ik heb nog 291 dagen op de teller staan en heb hetzelfde geregeld. Ik ben wel begonnen aan de uitnodigingen ipv de misboekjes. Dit omdat ik de uitnodigingen zelf wil maken en nu nog tijdelijk thuis zit.
Grtjs
Emy
|
|
romina
6-7-2012
|
12-9-2011 9:01:17
Hey hey
Ook ik heb ongeveer hetzelfde geregeld. Ik heb al eens boeken van drukker thuis gehad, voor uitnodiging te kiezen maar door ons kleurthema Turquoise heb ik nog niets gevonden naar onze zin en ga ik dus wachten tot de nieuwe collectie in januari. Ons vervoer is dus ook koets :D Een witte met 2 Friese paarden. Altijd mijn droom geweest :D Hier ligt het voor de rest ook even stil. Wil wel de komende weken eens voor de ringen gaan kijken.
Groetjes.
|
|
jessy
16-6-2012
|
12-9-2011 9:07:17
Heykes,
Hier is al geregeld:
Gemeentehuis en kerk Fotograaf Zaal Vervoer Trouwringen Visagiste,nagels en kapsel Uitnodigingen al gekozen (kaartje2go)
Mee bezig:
Maken van enveloppendoos (3étages, nu nog hopen dat het goed lukt ) Trouwkleed (1 van de volgende weken naar de bruidswinkels gaan) Huwelijksreis aant uitkiezen
Binnenkort ga ik ook al eens beginnen aan de misboekjes als ik wat tijd heb. Maar heb totaal geen idee hoe ik dat moet doen, dus eerst nog goed wat rondzoeken.
grtz
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
12-9-2011 9:40:56
Zoals anderen al zeiden, zou je volgende dingen nog kunnen doen: - trouwringen uitzoeken - tekst uitnodigingen maken en eventueel kijken naar een ontwerp dat jullie leuk vinden - lingerie, schoenen en eventuele andere accessoires - huwelijksreizen bekijken - decoratie - haarstyliste en make-upartieste zoeken.
Liefs,
Nathalie
|
|
Fairytale Bride
8-6-2013
|
12-9-2011 10:17:53
wij 326 dagen.
gemeente (pas in februari) kerk trouwringen getuigen kleed (besteld) uitnodigingen receptie
de rest volgt nog wel...
groetjes.
|
|
Britt
23-6-2012
|
12-9-2011 11:00:41
wij trouwen een dag na jullie en hebben al geregeld *kleed (besteld) *schoenen *gemeentehuis *fotograaf *zaal *dj *make up artiste en nagels
zijn nu bezig met vervoer en ceremoniemeester Kerk moeten we ng vastleggen
|
|
dorien
5-5-2012
|
12-9-2011 12:07:08
heej even leuk om te lezen hoe ver anderen al staan (ik wou namelijk deze week van alles doen maar de moeder van mijn vriend ligt al een week op intensieve zorgen in het ziekenhuis)
wij hebben al : -gemeentehuis : data en uur liggen vast -eerste gesprek met goede herder gehad (dag ligt vast, uur mogen we nog bepalen), misboekje vorm gegeven door middel van teksten, liedjes moeten we nog zoeken en eventueel wat veranderen van tekst nog -zaal
-dj
-fotograaf -ceremoniemeester -vervoer (wij nemen enkel vervoer voor ons + de bruidskindjes, de getuigen zullen we ook wel even mee nemen in ons vervoer maar geen ganse dag) -uitnodigingen : vele bekeken maar onze goesting niet gevonden, ben er nu zelf aan het maken dus heeft nog wat tijd nodig maar komt in orde! net zoals onze menu-kaarten
voor de rest : - kleedjes ga ik passen eind september en begin oktober : als ik deze 2 winkels heb gedaan heb ik drie winkels bekeken dus zal mijn keuze wel bijna vinden. - afspraak eind september voor locatie viering
vraagje : - kostuum kan je toch ook enkele maanden voor trouw nog kiezen e?
... nog 235 dagen te gaan!!!
|
|
Ine
28-4-2012
|
12-9-2011 13:51:53
Hey,
aan de mensen die met een koets naar kerk/gemeentehuis gaan, wie hebben jullie hiervoor? evt website?
groetjes
|
|
romina
6-7-2012
|
|
|
isabel
14-7-2012
|
12-9-2011 19:06:23
Hey, ik heb nog 305 dagen op de teller staan en ik heb het volgende reeds geregeld : Feestzaal Kerk Fotograaf Getuigen Vervoer Ceremoniemeester Bruidskleed (besteld) Gastenboek Praatpaal (wacht nog op bevestiging) Hier en daar wat decoratiemateriaal Bloemist Misboekje (reeds goedgekeurd door pastoor ) nog een hele waslijst die dus nog af te werken valt (ringen, gemeentehuis, uitnodigingen, decoratie, bedankjes, schoenen, juwelen, bruidegomkostuum, suite kledij, kledij bruidskindjes, enveloppendoos,...en vast nog duizend en één dingen waar ik nadien aan denk hehe) Maar ja, nog tijd genoeg toch?!
|
|
Eef
22-6-2012
|
13-9-2011 6:24:25
Hey, Hier nog even veel dagen te gaan, en wij hebben al geregeld : - gemeentehuis (optie voor het uur) - zaal - dj - vervoer - ceremoniemeester - fotograaf - getuigen - bijna de kerk (morgen op eerste gesprek) Ben bezig met het ontwerp van de uitnodigingen + al een gedeelte van het misboekje. Binnen enkele weken ga ik kleedjes passen, die afspraak ligt vast. De reis ligt in gedachten al helemaal vast, nu enkel nog langs het reisbureau gaan. Groetjes !
|
|
Sarah
22-6-2012
|
13-9-2011 7:56:23
zo te zien loop ik een beetje achter :( ik heb nog een heleboel te regelen . ringen , uitnodigingen , decoratie , misboekjes afmaken , huwelijksreis , receptie in orde maken , enveloppendoos , ringkussen bestelen , schoenen , kapper , juwelen , make up ( maar is in optie :) ) bloemen , rode lopers , gestenboek , al maar goed heb ik een goed mee helpend ventje en familie natuurlijk .
groetjes en veel plezier tijdens de voorbereidingen !
liefs Sarah
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|