Nu Online
Momenteel zijn er 266 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

te koop!!

12-9-2011 8:14:50
Hallo iedereen,

mijn dag zit er ondertussen op en dus zet ik een aantal dingen te koop!!

- Een zwarte loper 5x 4 meter dus 20 meter, hiervoor zou ik graag 50 euro hebben

- 2 Grijze gewoven mandjes(hier lagen mijn bloemblaadjes in voor aan de kerk te gooien), hiervoor zou ik graag 10 euro hebben

- Een mooie sierparaplu, kleur: ivoor!! Niet alleen handig voor als het regent maar ook echt kei mooi voor op de foto's, hiervoor zou ik graag nog 25 euro hebben

- 10 lintjes voor aan de auto's (niet gebruikt omdat we een zwart wit thema hadden en ze waren beige/ivoor heel mooi met bloem op maar paste niet meer in thema) hiervoor zou ik graag 10 euro hebben

- Plastieken champagne glazen van AVA 4x 10stuks dus 40 (had er te veel gekocht :-) ) hiervoor zou ik graag 4x 3 euro hebben dus 12 euro nieuw is 3,50 euro en ze zitten nog ingepakt dus ...

Dit is het dan! Als jullie nog vragen hebben of jullie hebben graag een foto dan laat je maar een seintje!
kobevanlooy@hotmail.com

Groetjes,
Cindy

Cindy
27-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 481

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik12-9-2011 8:39:30

Van waar ben je eigenlijk? Of waar kan er eventueel ergens afgesproken worden (regio)?
Is de loper 1m breed of 2m?

bedankt :)

Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik12-9-2011 14:49:33

hoi Cindy ! heb je een foto van die ivoren paraplu ? en dezelfde vraag als Carrie van waar je bent en of er ergens kan worden afgesproken

groetjes
Sarah

Cindy
27-8-2011
 Meld misbruik12-9-2011 16:38:19

hallo Carrie en Sarah,

ikzelf ben van Herentals maar ik zit ook elke week in Sint Niklaas en in Turnhout dus er kan altijd wel iets afgesproken worden!
Vanwaar zijn jullie zelf?

De loper is 1 meter breed!

Groetjes,
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...