Terug naar overzicht
Hoi Doriendit ga ik mee volgen, ben namelijk zelf ook net begonnen met het ontwerpen van onze uitnodiging.GrtjsEmy
Wil die van mij wel eens doorsturen...maar dan heb ik wel je mailadres effe nodigGrtjs
mijn email : doriendekock@hotmail.com alvast bedankt x
Hoi Ellen, zou je het ook naar mij willen sturen?Emy.lamon@telenet.be
Zouden jullie dit ook naar mij willen doorsturen?jili.de.weyer@gmail.commerci'kes X
Sturen jullie dit ook eens door naar mij aub?rivolino@live.beALVAST BEDANKT!
Hoi Dorien! Lang geleden!Dorien, je mag altijd een scan van zo'n kaartje dat je al gemaakt hebt, naar mij sturen: filipa.azevedo@gmail.comIk wil je altijd proberen te helpen met wat raad! Maar zo'n zelfgemaakt kaartje heb ik helaas niet!Groetjes,Filipa
Hey! Mij mag je deze ook altijd even doorsturendeborah.filtjens@gmail.comGroetjes
ik heb helaas nog geen foto's op de computer van mijn kaarten ... als ik er heb zal ik eens aan dit berichtje terug denken Filipa : ja inderdaad, toekomstige schoonmama ligt al een week op intensieve zorgen en is sinds vandaag terug wakker dus dat waren/zijn wel heel wat zorgjes...! x
Die van ons zijn zelfgemaakt, ik wil het gerust eens doorsturen.
Hoi Sofie, zou je die ook eens naar mij willen doormailen?Thanks!Emy
Is gebeurd, Emy!
Wilt u dit ook naar mij mailen?rivolino@live.be
Hey!Zouden jullie het zien zitten om (een scan van) jullie kaartjes ook naar mij door te sturen: emilyboven@hotmail.com? Alvast super bedankt! Super topic by the way!Groetjes,Em
Als jullie willen kunnen jullie naar mij dan ook een scan of foto van zelfgemaakte uitnodigingen sturen? darinka.beyens(at)pandora.beAlvast bedanktDarinka
De mijne zijn ook zelfgemaakt, als je nog wilt kan ik gerust foto's doorsturen (zijn allemaal verschillende)
Hoi Vanessa, ik wil ze graag zien, zie berichtje.Bedankt!