Terug naar overzicht
Oh, zo schattig... Ik hoop dat je iets vindt!Groetjes,Lieve
Hallo,Mijn nichtje zit ook in het eerste leerjaar en zal ook voorlezen in de kerk. Haar tekst is niet zo heel kort maar wel heel erg schattig. Ik heb hem hier ook eens op het forum gevonden. "Stef mocht vandaag het doosje met de ringen van Sharon en Ken dragen. Ze lagen op een zacht bedje van witte veertjes. De ringen zitten nu op hun plaats maar de veertjes zijn er nog. We hebben ze mee naar hier gebracht.Met onze handen hebben we een holletje gemaakt. Voorzichtig sluiten we alle spleetjes af zodat de veertjes nog niet kunnen wegvliegen, want we willen graag eerst een wens doen.We wensen dat Sharon en Ken elkaar hun hele leven héél graag zullen zien. En als ze dan toch eens boos zijn op elkaar, dan moeten ze maar denken aan vandaag en elkaar snel een kusje geven.Nu gaan we onze handjes terug opendoen en de veertjes wegblazen, heel zachtjes, zodat alle blije momenten van vandaag nog héél lang blijven dwarrelen."We hebben de tekst samen met Anke wat ingeoefend en het gaat heel goed. Ik heb wel in haar tekst een aantal aanpassingen gedaan. (streepjes plaatsen tussen moeilijke woorden zodat ze per lettergreep kan lezen, samen lezen, en te moeilijke woorden vervangen door andere woorden). Veel succes met de zoektocht en met de verder voorbereidingen van de trouw!Sharon01/07/06
wij hebben deze tekst ook gebruikt, nu zaterdag.....Het was geweldigGroetjs Cindy