Terug naar overzicht
hey, hey,als ik hier naar beneden kijk en zie staan... 4 dagen, 9 uren,... dan krijg ik kriebels in m'n buik... hier nog heel wat te doen... we vieren thuis dus nog een strak schema af te werken deze week... hopelijk komt alles in orde ;) iets vergeten... ik ontdek nog elk moment 'gaten' in mijn voorbereiding... maar beter nu dan zaterdag hé... en het weer... ik heb 3 grote paraplu's voorzien en mss moet ik nog regenbottekes halen :pveel plezier zaterdag... groetjes elisabeth
Same here! Zenuwen sluipen er toch zo stilletjes in...Qua weer denk ik dat het wel zal meevallen (regio Antwerpen) denk ikhttp://www.meteovista.be/Europa/Belgie/Antwerpen/405379... Voor de rest is alles zo goed al geregeld... Het enige dat wij nog moeten doen is even onze muziek gaan testen in de kerk én onze misboekjes nog ophalen.Oh ja, mijn nagels nog laten doen maar dat komt mijn zusje doen.Dus eigenlijk valt het qua stress wel mee, t is eerder zo'n vlinderindebuik-gevoel.De dag zelf komen er 3 vriendinnen van mij 's morgens en zij gaan dan al de kerk versieren terwijl wij dan naar het gemeentehuis gaan.Ik ga er dus vanuit dat alles dus wel goed zal komen ;-)Veel plezier gewenst!Ellen
hey elke, hier een dagje vroeger de 16de!!enige dat ik nu nog moet doen is mijn nagels en naar tandarts morgen!!En alles nog eens goed overlopen!Begin nu toch wel zenuwachtig te worden. zo een heel raar gevoel in mijn buik.Hoop juist dat het weer ook meevalt, ze spreken toch dat het goed is!!dat de dag er maar snel is nu!!!veel plezier op jullie trouwdag en geniet erva ngroeten evelyn
wij trouwen ook de 16e een dag voor jullie, weinig zenuwen en alles goed onder controle. donderdag jurk ophalen en zaal versieren. veel plezier alvast
HOi! Wij trouwen de 17de en ook hier slaan de zenuwen toe. Alles is geregeld op kleine details na zoals naamkaartjes en toestanden. Maar daar hebben we nu nog wel even voor hé. En dat gevoel van ik ben iets vergeten, dat ken ik ja!!!! Hihi, ik heb dat ook, maar ik zou niet weten wat eigenlijk. Mijn checklist is compleet zodus. Ach ja, we maken er een mooie dag van hé meiden! Geniet ervan allemaal!!!
Hier ook de 17de. Vanavond nog de naamkaartjes schrijven. Morgen gaat mijn vriend zijn kostuum ophalen. En dan is alles klaar Alleen het weer ziet er niet zo schitterend uit voor zaterdag Ik ben eigenlijk helemaal niet zenuwachtig, enkel ook zo'n vlinderbuikgevoel. Heel raar eigenlijk, want ik ben een echte stresskip. En heb ook al veel stress gehad, tot ik mijn kleedje mocht gaan ophalen. Toen ik het aanhad kwam er zo'n rustgevend gevoel over mij, kan het bijna niet beschrijven. Sindsdien zijn alle zenuwen weg.Ik zal aan jullie allemaal denken zaterdag