Terug naar overzicht
Hmmm luister eens naar Only Girl van Boyce Avenue... Vind ik persoonlijk wel mooi.Of euh... goh, er zijn er zoveel hé ;-)Heb je er geen aantal waaruit je kan kiezen? Dat maakt de keuze al iets beperkter ;-)
Hold on van Michael bublé, Milow: you and me,, stand by me(maar niet van de platters, de bacchia versie ofzoiets:-)Wij zoeken hetzelfde, maar willen geen tegelplakker en Everything van Michael bublé werd al door goede vrienden van ons gebruikt dus...
Elbow met one day like this :-) Veel goede commentaar over gehad!Groetjes
"Halo" van Beyonce is mooie muziek, met piano, en een mooie tekst.
Wij gaan voor metallica met nothing else matters, das al lang beslist, maar chasing cars van snow patrol vind ik ook echt fantastisch mooi
HoiWij willen ook graag iets romantisch maar toch iets met een beetje tempo en niet zoiets waarbij je denkt "grrrrr afgezaagd" en ik denk dat het bij ons Dean Martin gaat worden :-)Wat ik ook wel mooi vind is Nina Simone met my baby don't care (for shoes enzo hé dus hij geeft wel om u hé ;) )GroetjesKatren
Onze openingsdans was gekozen owv de tekst:Love is all around - Wet wet wetSucces!
a moment like this kelly clarksonphil collins you'lle be i my heartlucky mars & colbiefootprints in the sand leona lewisi do colbie
Wij zijn over hetzelfde aan het praten! We willen ook danslessen volgen zodat het een beetje leuker is om naar te kijken (én voor ons om te doen natuurlijk!). We zijn wel nog volop liedjes aan het zoeken. Kanshebbers op dit moment zijn:Jamie Cullum: everlasting loveMichael Buble: everything of feverDean Martinmaar eventueel ook 3 doors down: here without you
Wij hadden I've got you under my skin van Frank Sinatra. Misschien een inspiratie bron? Groetjes,Filipa
wij hadden "ik hoor bij jou" van marco borsato (totaal anders dan we in gedachten hadden...)... we voelden gewoon dat dit juist was!
Hallo, Onze openingsdans was Your Song van Moulin Rouge (radio edition). Wij hebben hierop een combinatie van rumba en argentijnse tango gedaan, niet bepaald een tegeldans . (ook mooi in dit genre is Come What may van Moulin Rouge)Onze tweede keuze was: i'm your angel: Celine Dion en R. Kelly.GroetjesAnnelies
Bij ons is het Everytime we touch slow version van Cascada voelen we ons alle 2 super bij :)