Terug naar overzicht
Hey heyDie jurken passen is toch leuk hé!Ik ben 3 september bij bruidmode Karin in Dilsen geweest. Heb er een 6-tal aan gehad en eigelijk hetgene wat ik op de hanger het mooiste vond is het dan ook geworden. Op een uurtje was ik alweer buiten.De ganse dag heb ik nog moete glunderen :DDe mensen van de bruidswinkel kennen er idd véél van. Zo had mijn zus nog een mooi kleed vast voor me en ze zei direct, oh, dat is eigelijk voor grotere. We hebben het natuurlijk wel gepast, het was niet lelijk maar niet waauw. Mijn jurk is wél echt waauw. Mijn mama vond het echt prachtig :DAlleen spijtig dat we nu nog zo lang moeten wachten tot we het kunnen dragen hé.Groetjes.
Hoi Katrien,Oh, zo leuk!!Geniet nog maar even na...en als je echt tot 'aankoop' overgaat, kan je het misschien snel nog eens passen en nog wat verder glunderen!!groetjes!
Hallo!!Ik heb een tip altijd je eerste gedacht doen! Ik heb gisteren even gekeken op de site en ik zag een jurk en ik zei direct dat is het! Heb er vandaag ook al gans de tijd naar zitten kijken! Hopelijk is hij even mooi als ik hem aanheb!Tof voor je dat je jou droomjurk ook mss gevonden hebt voor mij nog 2 maandjes wachten om te gaan passen! Veel succes in die andere winkel hé!!Groetjes
Hey Katrien!Ik ga 27 oktober naar Le Chapeau in Bree. Leuk te horen dat het daar vriendelijke mensen zijn die echt veel van hun vak weten! Dat stelt me gerust, want ben toch een beetje zenuwachtig... wie weet vind ik 'mijn' kleedje niet... :o)KnuffelMelissa
Hoi MelissaDaar had ik dus ook echt schrik voor hé... Vooral toen het kleedje dat ik zo mooi vond in het echt me niet stond... Toen dacht ik echt van "oooh nee, nu ga ik hier zeker niets vinden". Vooral ook omdat ik echt altijd zo een sterk gedacht heb van "dat is het en niks anders". Je gaat daar echt goed ontvangen worden. Er was een meisje bij die het vak aan het leren is maar ook zij was supervriendelijk. Op het laatste heb ik hun wel een klein beetje moeten intomen omdat ze zei van "dan zal ik die jurk voor je bestellen". Ik wil nog heel even één kleedje zien dat ik op foto ook zo mooi vond om zeker te zijn dat ik achteraf geen twijfels krijg. En misschien krijgen we iets te veel commerciele training op het werk maar ik had de vraag "ZAL ik de jurk dan voor je bestellen?" iets meer op z'n plaats gevonden. Maar het blijft een feit dat ze overal wel teleurgesteld zijn als je niet direct besteld. Maar voor de rest ben ik daar ontvangen als een prinsesje zoals je ziet in de films :-). ZALIG! :DIk ben benieuwd voor morgen want dan zal ik waarschijnlijk mijn droomjurk ergens bestellen :-) Spannend allemaal hé!!! :-)GroetjesKatrien
@katrien, heb jij een afspraak gemaakt bij le chapeau, ik zou graag woensdag 5 oktober gaan kijken met mijn ma, schoonzus en schoontante, maar is het perse nodig om een afspraak te maken? grtjs
Beste Jill, idd ik had een afspraak bij Le Chapeau. Ik zou daar wel een afspraak maken (ik had er één gemaakt) want het is nogal een winkel met véél stijl en klasse zullen we maar zeggen. De verkoopsters staan daar ook in van die suitekleedjes... Ik voelde me persoonlijk het beste bij Maxim's Couture in Aarschot... Heel gewone en toffe madammen maar die echt wel weten wat je mooi staat.Veel succes met je zoektocht! :-)GroetjesKatrien