Terug naar overzicht
Hoi Sarah, Wij hebben er toen gestuurd, we hebben deze bij vistaprint besteld en we waren heel tevreden.groetjes,Filipa
Ik heb er zelf gemaakt, op dik papier afgeprint en uitgeknipt. Dit kan je dan opsturen, of gewoon je afbeelding per mail doorsturen, das ook een mogelijkheid.Zo heb je geen al te grote kost.Bij mij was het een leuke foto van onszelf (de avatar die ik hier gebruik) en daarop in het blauw 'Wij trouwen op 30 juni 2011 - Save the date!' Laat maar weten als ik het eens moet doormailen, maar je zoekt misschien iets helemaal anders.
heej, ik had er ook zelf gemaakt. - 1 versie op pc gezet : alle vrienden zien het staan - enkele gemaakt voor ouders, grootouders en een vriendin die op afstand woont en ik die dus niet regelmatig zie
Hoi,Wij hebben deze besteld via Vistaprint en ook zeer tevreden van...Ik zou wel ergens op het kaartje vermelden: uitnodiging volgt nog...Wij hadden dit gedaan op de achterzijde van het kaartje, maar sommige mensen snappen de bedoeling niet echt van een 'save-the-date'-kaartje, die denken dat het de uitnodiging al is (de oudere mensen toch)Maar voor de rest hebben wij hier wel goede commentaren op gekregen.groetjesX
Hey, ik heb op de pc een foto bewerkt en er een kaartje van gemaakt met "wij trouwen op 7/7/12 en willen jullie er graag bij, save the date !" en dan onderdaan "officiele uitnodiging volgt voorjaar 2012." :)Dan heb ik het gemaild naar de belangrijkste vrienden en familie-leden !
Wij hebben er ook een gestuurd en erbij gezet "uitnodiging volgt". Dan nog snapten sommigen het niet, maar soit ;)Wij hebben ze offset laten drukken bij een drukker, dus het kwam redelijk duur uit (€1,5 / kaartje). Het was op postkaartformaat (en dikte) dat wij ze hadden!
Hoi HoiWij hebben ook save the date kaartjes van vistaprint genomen, simpel kaartje, 100 stuks met enveloppe voor nog geen 20 euro (was toen juist een actie - kaartjes gratis)Voor trouwers in het groot verof vind ik dit wel de moeite, dan zijn de mensen op tijd verwittigd :-)Veel succes ermee!!Groetjes
Ik heb ook mijn save the date kaartjes gemaakt bij vistaprint. We sturen deze mee met de kerstkaarten eind dit jaar, we trouwen 15 juni 2012.
Bedankt allemaal! Heel handig!