Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis: Viëtnam!!!

12-9-2011 22:27:14
Hoi dames,
Nog net iets meer dan een halfjaar en onze dag is er eindelijk!!!
We dachten dat we allang wisten waar we voor onze huwelijksreis heengingen, namelijk New York en de oostkust van Amerika. Ondertussen zijn er bouwplannen bijgekomen, waardoor ons budget voor de reis zo goed als gehalveerd is.
We hebben er maar een dagje over moeten nadenken, maar waren het vrij snel eens: we willen naar Viëtnam!!!
Het lijkt ons echt een supermooi land, waar we het romantische (voor mij) en het avontuurlijke (voor hem) kunnen combineren.
Op zich zie ik het plannen nog wel zitten, dat is geen probleem met alle reisgidsen die ter beschikking zijn.
Wat ik me wel afvraag, heeft er iemand van jullie tips voor een echt 'honeymoon' hotel? Dit is dan wel enkel voor de eerste of de laatste dagen. Waarschijnlijk gaan we in totaal twee weken, waarvan dan een drie tot vier dagen in een resort of iets dergelijks.
We gaan wel ons best doen om de totaalprijs onder de limiet van 3000€ te houden...
Hopelijk krijg ik hier wel wat tips!!!
Groetjes,
een ongeduldige bruid...

Lynn
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1418

Leentje

Meld misbruik13-9-2011 8:09:40

Beste lynn,

Ik ben in febr-maart naar Vietnam geweest, en van alle verre reizen die ik tot hier toe deed vond ik Vietnam het minste...
Je kan me altijd privee mail sturen als je wil, dan kan ik je wat meer uitleg geven waarom juist.
Als je naar die regio in Azie wil, zou ik eerder opteren voor Cambodja - Laos...

Groetjes,

Leentje

Marjolein
30-4-2012
 Meld misbruik13-9-2011 8:38:34

Laos is inderdaad een prachtig land. Ik heb al gehoord dat de mensen in Vietnam niet zo vriendelijk zijn. Misschien een goede tip: de vluchten naar Thailand (dat daar net naast ligt) zijn vééél goedkoper dan deze naar Vietnam, Laos of Cambodja en vanuit Thailand kan je een locale vlucht nemen naar één van deze landen, ook heel goedkoop. Zo kan je bvb een aantal dagen op resort in een echt honeymoon hotel in Thailand en dan toch nog een aantal dagen avontuur in Vietnam (of Laos of Cambodja)!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik13-9-2011 9:42:26

hoi

Wij hebben Thailand als honeymoon-bestemming gedaan, en aangezien dit qua prijzen toch wel in de buurt zit van Vietnam, komen jullie zeker toe met dat budget (wij deden het zelfs met minder, en onze reis duurde 3 weken). Ons duurste hotel was 25 euro per nacht (voor 2 pers), lag niet in een groot resort (omdat we daar niet zo van houden), maar de prijzen voor een resort zijn over het algemeen wel duurder...

Leg op voorhand ook niet al te veel vast, het is perfect mogelijk om alles (of toch veel) op bestemming te regelen. De locale tour operators zitten er op elke hoek van de straat (zowel in Vietnam als in Thailand).

Veel plezier!
groetjes
Joyce

nele
26-11-2011
 Meld misbruik13-9-2011 12:27:03

Dag Lynn

kijk zeker ook eens bij exotissimo, dat is een plaatselijk reisbureau met een zeer persoonlijke service en veeeeeeel lagere prijzen dan bij ons. Je geeft ze door wat je wil en zij maken een offerte op met hotels van verschillende categorieën en prijzen waaruit je dan kan kiezen. Vaak prachtige hotels voor weinig geld. Wij zijn er in elk geval zeer tevreden over!
http://www.exotissimo.com/

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums