Terug naar overzicht
Hoi Inge, Ik denk dat je best in PDF werkt ipv Word. Als je wil probeer ik het eens? cien(at)telenet.beGroetjes,Cindy
Normaal kan je op internet templates vinden voor programmas als indesign, nu als je er niet echt mee kan werken, simpelste is dan aan de drukker zelf vragen en keertje lief lachen ;-)
Hey Inge,ik heb dit aan de drukker gegeven. Ik had zelf wel iets in pdf gemaakt, maar het was nog niet precies zoals de drukker het nodig had om er iets moois van te kunnen maken. Ze hadden daar absoluut geen problemen mee om dat voor mij te doen, ik heb gewoon wat meer moeten betalen (ik denk dat er 40€ bij kwam). Dat vond ik maar een klein bedrag voor de uitgespaarde moeite!Veel succes alleszins,Hanne
Hoi allemaal,bedankt voor de tips,khad mijn document ook al overgezet in pdf cindy maar wilde me toch niet lukkenDus heb het op mijn stick gezet samen met alle naamkaartjes voor aan de mensen te geven bij aankomst aan welke tafel ze zitten en onze huwelijksviering en er zo mee naar de drukker gestaptZe heeft het bestand dan op pc geopend en genoteerd hoe we het zagen en ze gingen het zelf aanpassenGroetjes