Terug naar overzicht
Hallo, Dat is inderdaad een goede tip, ik had het ook al een paar keer op dit forum vermeld dat dit een optie was... het doet toch wat in het budget eh! Je kan niet alleen bij een goudhandelaar verkopen, maar sommige juweliers verwerken het ook in de ringen, o.a. Diane Pacholski. Wij hebben bv. enkele juwelen met een emotionele waarde in onze ringen laten verwerken.... dingen die je nooit meer zal dragen, maar op deze manier heb je ze altijd bij .GroetjesAnnelies
Hoi, ik heb dit ook gedaan en mijn dure ring werd daarom toch iets minder duur... ;-)Ik heb een oude ring van mijn papa en eentje van mijn mama laten smelten... Dat heeft dan nog wel iets extra ook, vind ik...Grtjs, Ellen
Hey, Ik vind dit een super idee. Momenteel heb ik nog 2 ringen liggen die ik ooit van mijn verloofde gekregen heb. Ik draag deze niet meer omdat ze nogal "kinderachtig" zijn, maar ze betekenen wel veel voor mij. Daarom zou ik ze graag laten verwerken in onze trouwringen. Nu alleen mijn verloofde nog overtuigen, want die was er nog niet zo voor te vinden.groetjes
Inderdaad een "gouden" tip! Het oud goud dat ik van mijn ouders gekregen had was maar liefst 2075 EUR waard. Samen met het budget dat we voor de trouwringen vooropgesteld hadden zorgde dit ervoor dat we hééééél mooie trouwringen konden kiezen.
Hey, inderdaad een geweldig idee. Ik heb hier een paar gouden oorringen liggen die ik niet kan dragen omdat ik allergisch ben (best raar hoor, alleen in mn oren, niet als ketting/armband/ring). Ze zijn heel mooi (maar ook heel duur) en we gaan ze dus laten verwerken in onze ringen. Zo liggen ze niet te bestoffen in de kast, krijgen ze een symbolisch tweede leven en het scheelt in de portemonnee. Eind goed, al goed met mn oorbellen :-)