Terug naar overzicht
Hallo,wij zijn daar in Juli naar een huwelijk geweest van vrienden en we kunnen zeggen dat het echt wel geslaagd was. Het eten was in orde en de zaal was mooi. Daarbij ook een mooie tuin!!Ik denk wel dat je erop moet letten met hoeveel je gasten zal zijn voor het avondfeest want bij hen waren ze met een goeie 100 gasten en ik vond persoonlijk dat er te weinig dansvloer nog overbleef.Maar eigenlijk was het wel een prachtig trouwfeest.Groetjes, Aurelia
HeyEen paar jaar terug hebben we daar een receptie bijgewoond en was zelf verkocht aan de locatie. Is super gelegen en alles zag er heel verzorgd uit. Ook heel vriendelijke medewerkers daar die op elke vraag van gasten antwoorden.Mocht ik dichter wonen zou het een optie geweest zijn voor mij.GroetjesEvelien
Dag Aurelia en Evelien! Bedankt voor de supersnelle reacties! Oef, dan ben ik toch al goed gerustgesteld moesten we voor die feestzaal kiezen... We gaan er nog 1 bekijken en dan kiezen we.. spannend! Maar dankzij jullie reacties valt er toch al een heel pak stress weg :) Merci!Groetjes,Emily
Hallo,zijn jullie dan getrouwd in la grande mare of toch een andere zaal gekozen? Wij hebben hetzelfde probleem, vinden hun service ook niet optimaal: geen prijslijst, moeilijk om mee af te spreken,...
Hallo,
zijn jullie dan getrouwd in la grande mare of toch een andere zaal gekozen? Wij hebben hetzelfde probleem, vinden hun service ook niet optimaal: geen prijslijst, moeilijk om mee af te spreken,...