Terug naar overzicht
celine dion Pour que tu m'aimes encore ?
http://www.paroles-musique.com/paroles-Julien_Clerc-Fais-moi_Une_Place-lyrics,p17636
hey hey,misschien jacques brel - ne me quitte pas...?!Grtjs
hey,misschien de nieuwe song van tom dice met een franse zangeres. heel mooie song weet alleen niet hoe ze noemt.
Hallo, Ik zou ook dadelijk het liedje van Tom Dice en Elisa Tovati (Il nous faut) zeggen. Het is frans- en engelstalig....Andere liedjes gevonden via Google (weet niet of het iets is!):- Marc Hamilton/Comme j'ai toujours envie d'aimer- Julien Clerc/Femmes, je vous aime- Peter Maffay/Du- Evidemment van France Galle - Pourque tu m'aimes encore van Céline Dion- 'Ma Vie' van Alain BarrièreGroetjesAnnelies
heel erg bedankt voor de reactie's , ik beluister hen deze avond allemaal en volgens mij zal er weleentje bijzitten die ik graag hoor!mercikes
Wil hier gewoon even opmerken dat 'Evidemment', gecomponeerd door Michel Berger en gezongen door France Gall, geschreven werd naar aanleiding van het overlijden van Daniel Balavoine, een vrij geëngageerde Franse zanger èn goede vriend van het koppel Berger-Gall. Het is een soort afscheid aan hem dus weet niet of dit wel geschikt is ? Verder dacht ik aan : "I believe in you" van Céline Dion & Il Divo (50% Engels en 50% Frans). Ofwel het bekende "Je vais t'aimer" van Michel Sardou. Johnny Halliday : "Que je t'aime". Van zodra er mij nog te binnen schieten, laat ik het je weten .
axelle Red heeft ook super liedjes.
dank u wel iedereen
Lara Fabian heeft prachtige ballades, echt kippevel vind ik.
a die ken ik niet, zal dat eventjes opzoeken. mercikes he