Beste bruidjes,
Vermits ik ook altijd zo kon genieten van de verslagen van anderen hun trouwdag, post ik ook een berichtje over onze speciale dag. Het was iets anders dan bij de meeste van jullie omdat onze prachtige dochter van 9 maanden eveneens gedoopt is (hier heb ik echter nog geen foto's van). Ik ga proberen een kort verslagje te schrijven van onze dag:
Om 6 uur ben ik opgestaan zonder veel morren want om 6u30 kwam Alexandra al om mijn haar en make-up te verzorgen. Na een vluchtig ontbijt was zij daar stipt op tijd. Ze heeft echt prachtig werk afgeleverd. Ondertussen was natuurlijk de dochter wakker geworden, maar zij heeft rustig zitten rond kruipen of op mama haar schoot gezeten (papa was zich aan het omkleden).
Tijdens de make-up zijn mijn ouders, de fotograaf en babysit aangekomen. Nadat ik mijn dochter had aangekleed en afscheid had genomen van mijn, toen nog, toekomstige man (die het bruidsboeket en de auto ging ophalen) heb ik mezelf (met behulp van mijn moeder) aangekleed. De eerste spannende moment was toen de mensen die reeds bij ons thuis waren het kleed te zien kregen. Ik had even schrik dat niemand het mooi ging vinden (ongelooflijk hoe onzeker we kunnen worden op zo een moment) maar ze vonden het allen prachtig.
Dan was het wachten op de bruidegom, maar hij heeft gelukkig niet lang op zich laten wachten. Het was een heel ontroerend weerzien (al hadden we elkaar net nog gezien...) Hij vond mijn kleed gelukkig prachtig! Het eerste mooie moment van de dag was een feit, en er zouden er nog vele volgen.
Daarna zijn we snel, want we hadden al een 15 minuten vertraging, en we hadden maar 2 uur om de foto's te maken, vertrokken richting "het eilandje" te Antwerpen. Waar we prachtige foto's hebben genomen aan het MAS en de kade. Normaal staan we niet graag op de foto maar onze fotograaf slaagde er echt in om ons op ons gemak te stellen en is er in geslaagd om, naar ons gevoel, prachtige foto's te maken.
Later dan voorzien zijn we naar het districtshuis van Berchem vertrokken waardoor we de suite daar ter plaatse voor de eerste keer zagen. De ceremonie daar was kort maar goed.
Daarna zijn we te voet naar ons appartement gelopen (we wonen in dezelfde straat als het districtshuis). Thuis was er een broodjeslunch waarbij we ongelooflijk geholpen zijn door een lieve collega en haar gezin. Het was een leuk moment omdat we dan tijd konden maken voor de dichtsbijzijne familie (we hadden het bewust klein gehouden). Na een uurtje zijn we dan vertrokken richting kerk.
Het was een ongelooflijk moment wanneer ik daar door het gangpad liep met mijn vader aan mijn zijde, mijn dochter op mijn arm en mijn toekomstige man die op ons wachtte. En het was leuk om te zien dat er zoveel mensen speciaal voor ons gekomen waren. Het was een mooie, persoonlijke dienst.
Daarna zijn we naar de feestzaal gegaan. Hoewel de communicatie op voorhand soms wat verwarrend verliep kan ik geen slecht woord zeggen over de feestzaal. We hadden gekozen voor een namiddagfeest (lange receptie met hapjes) omdat onze dochter dan bij ons kon blijven. Aansluitend was er een BBQ-buffet voor de familie. We hadden een heel leuk, gezellig feest. En door het mooie weer kon de receptie buiten op het terras (dat misschien net iets te vol stond).
Kortom wij hadden een leuke en gezellige dag.
Nog enkele referenties:
Jurk: Le Chapeau in Antwerpen, hoewel sommigen hiervan niet tevreden waren (onbeleefd, opdringerig,...) voelde ik me van in het begin welkom en deze mensen hebben me telkens zeer goed geholpen. Geen enkele vraag was hen teveel.
Make-up artieste: Alexandra Deletic: zij heeft mijn make-up prachtig verzogd en het heeft de hele dag gehouden (zelfs bij het warme weer). Ze heeft ook echt geluisterd naar mijn en vooral mijn partner zijn wensen. (
http://www.make-up-artist.be/)
Fotograaf: foto unique: fotograaf uit de regio van Dendermonde, maar komt dus ook tot in Antwerpen. Hij heeft onze dag prachtig vast weten te leggen. Tijdens de fotoshoot heeft hij ons heel goed gerust kunnen stellen en op de andere momenten heb ik zelfs niet gemerkt dat hij er was. (
http://www.foto-unique.be/Portfolio.htm )
Feestzaal: Zuid-west te lier. Niet de klassieke feestzaal daar het eigenlijk aan een restaurant ligt, maar iedereen was vol lof over de lekkere hapjes en het lekkere eten.
En tot slot de link naar de foto's:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1504027917156... Ik wens jullie allemaal een even prachtige trouwdag toe en... Geniet van elk moment want het vliegt echt vooruit!!