Terug naar overzicht
Bij mij blijft het zelfs 3109 dagen!!!! Wij kunnen zelfs niet aftellen :-)
Hey heyVia welke site heb je het dan nog eens nagekeken? Dan kan ik ook nog eens testen.Groetjes.
Misschien even een berichtje achterlaten bij de redactie, dan hebben ze de mogelijkheid om het op te lossen.grtjs joke
bij mij klopt het
Kijk eens of je datum op je PC goed staat, want het aftellen gebeurt in javascript en javascript gebruikt het uur en de datum van je pc. Uiteraard moet javascript geactiveerd zijn. Laat je me even weten of dit de oorzaak was?Als er nog mensen zijn die problemen met de teller hebben, laat maar weten via onze contactpagina: http://www.wijtrouwen.com/nl/contact/
Peter, ik ben zo vrij geweest om even met je account aan te melden en bij ons werkt de teller perfect.
bij ons klopt het momenteel denk wij trouwen een zes dagen na jullie en zitten nu op 309 dagen dus dit klopt wel volgens mij , maar ga het wel in het ooghouden :) bedankt in iedergeval om dit te melden grtz nanske
Ok, heb het probleem gevonden, ik zat er gisteren op met de compu van mijn werk, en niet met mijn laptop, vandaar dus het verschil, het zal aan javascript gelegen hebben. Bedankt voor de sneller reacties
en zomaar direct de website beschuldigen, foei foei :)mopjen hé