Terug naar overzicht
Wij haddenUp where we belongvan Joe cocker en Jennifer Warnes
Wij nemen: We go togheter van Grease
Wij hadden Everything van Michael Buble!
Milow: Me & You?Kings of Leon: Use somebody?
wij hadden Gek op jou van ClouseaugroetjesJoyce
wij zullen waarschijnlijk shania twain - from this moment nemen zeer gepaste tekst moet je eens bekijken op youtube met lyricsgroetjes
marry you bruno marsyou'll be in my heart phil collinslopen op het water marco & sitacome what may moulin rougecolbie caillat i domillow you and me
wij hadden eerst gekozen voor beautiful day van u2, maar aangezien het met piano is moesten we een ander kiezen en hebben dan Love is all round me van Wet Wet Wet. (was de enige optie aangezien de bruiloftmars ook niet ging)
wij hadden ook "From this moment" van shania twain maar dan met een man erbij... kippenvel momentje!!!
Hallo, Wij hadden "Book of Days" van Enya...GroetjesAnnelies
Wij dachten aan Rood van Marco Borsato
Wij hadden 'tonights gonna be a good night' van black eyed peas (wel live gebracht). Terwijl iedereen naar buiten ging stonden wij met ons tweetjes te dansen aan het altaar tot iedereen buiten was. De sfeer zat er meteen in :-). De opluchting was toen bij ons ook wel groot want we hadden ervoor toch wel wat zenuwen ;-).
Mercikes allemaal voor de reactie...nu nog kiezen Groetjes Jill
Wij hadden "I had the time of my life" uit Dirty Dancing, omdat de viering toch wel één van de mooiste momenten van die dag was.
Bruno mars met Marry You vind ik ook wel iets hebben.Niet te stijf, niet te klassiek:-)