TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
nathalie
16-9-2011
|
13-9-2011 23:00:30
hoi hoi,
Wij hebben er ook voor gekozen om ons feest in onze tuin te laten doorgaan. Onze grote dag is aanstaande vrijdag, dus dan kan ik je vertellen hoe het allemaal gelopen is.
|
|
Annelies
7-8-2010
|
14-9-2011 8:13:00
Hallo,
Ervaring met een tuinfeest heb ik persoonlijk niet, maar ik weet wel dat er zaken bestaan die je volledige tuinfeest organiseren. Tenten, tafels, stoelen, eten, drank,... noem maar op. Dan moet je je meer richten op eventbureau's....
Groetjes Annelies
|
|
frida
6-2-2010
|
14-9-2011 8:25:52
He,
Vorig jaar een een trouw geweest die het ook in de tuin plaats vond. Ze hadden daar ook exstra wc voorzien, dat waren er zo die je op de bouwwerven zie. Natuurlijk tenten, stoelen een bar, eten, vuurmanden die werken rond 23 uur aan gestoken.
Het was wel af maar ik denk als je alles moet gaan huren dat het pak geld kost en natuurlijk rekening houden dat het mooi weer is!!
Groetjes
|
|
Emy
30-6-2012
|
14-9-2011 13:25:33
ik denk dat je inderdaad best een tent voorziet, je kan maar beter op regen voorzien zijn en het niet nodig hebben, dan omgekeerd, ookal kost het een pak mee. Inderdaad eens horen bij event-bureau's. Hangt wat af van je budget. Je kan ook wel firma's vinden waar je zelf tafels en stoelen en zo kan huren.
als je op google zoekt naar 'verhuur feestmateriaal' kan je zeker al veel info vinden. Vaak kan je ook zo'n 'partypack' kiezen, als je alles huurt bij 1 firma, is het vaak een stuk goedkoper.
|
|
Eline
7-7-2012
|
14-9-2011 13:46:14
Het ligt er een beetje aan hoeveel volk je wil organiseren, maar een tuinfeest komt ik veel gevallen even duur uit als een feestzaal. Als je catering vraagt - wat vanaf 50 mensen zeker aangewezen is - zal die niet willen werken zonder tent, met vloerbedekking. Verkijk je daar niet op, de tent zelf valt meestal wel mee, maar een vloer daarbij is nog een flinke kost. Daarbij komen nog mobiele toiletten.
Dat gezegd zijnde - een tuinfeest is super leuk en als je er de plaats en het budget voor hebt, dan zou ik daar zeker voor kiezen!
|
|
Sara
6-10-2012
|
14-9-2011 17:46:23
alles wat hierboven al gezegd is.
ik wil misschien nog 1 belangrijk ding opmerken. De tuin waar die tent gaat staan ( zeker als er een vloer bij is) gaat kapot zijn, of toch het gras. ik zou dat zeker in je budget mee berekenen.
|
|
Caroline
23-6-2012
|
14-9-2011 18:49:38
Hoi, goede vrienden van ons zijn enkele weken geleden getrouwd en zij hadden een tuinfeest. Het was zeer leuk maar ze hebben hier wel zeer veel werk aan gehad en veel stress, zeker omdat je zo afhankelijk bent van het weer. Ik denk dan aan tenten huren, vloer, wc, parking?, tafels en stoelen huren, servies, opdieners, mensen vinden om klaar te zetten en achteraf mee op te ruimen, tuin in orde zetten (snoeien enzo), decoratie, ijskasten huren, traiteur, koffiemachine huren,lichtinstallatie, muziekinstallatie,... Dus massa's werk en uiteindelijk hebben ze meer betaald dan in een gewone feestzaal. Maar ze hadden wel een heel leuk en origineel feest gehad,een feest dat we niet snel zullen vergeten. Dus als je dit echt wel moet je er zeker voor gaan maar hou er rekening mee dat er veel bij komt kijken. Groetjes en veel succes x
|
|
Vicky
9-6-2012
|
14-9-2011 18:55:54
Wij doen ook een feest in de tuin. Het is inderdaad wel wat werk en het kost een pak meer dan een zaal, maar het heeft echt iets apart! Mijn ouders hebben 2 jaar geleden hetzelfde gedaan voor hun 25-jarig huwelijk en op zich valt dat allemaal nog wel mee hoor. Je moet idd gwn zien dat je alles gaat huren maar bij ons doet de traiteur heel veel. Zorgen voor tafels, stoelen, decoratie, eten, drank, personeel, hebben een eigen keuken bij,... en ik moet zeggen dat de inrichting even mooi, of zelfs mooier kan zijn dan in een zaal. Onze tent zal er een aantal dagen op voorhand al staan, dus echt stressen moet je daar nt voor.. Gewoon een goeie tentenfirma / traiteur kiezen!!
|
|
Nikki
26-5-2012
|
15-9-2011 20:45:12
idd, we gaan een goede traiteur nodig hebben. maandag hebben we een afspraak bij een traiteur. is wel een goed, mijn ouders hebben daar 2 jaar geleden hun feest mee gehouden. Het werk vinden we niet erg, mensen genoeg om ons te helpen.
Komt het effectief zoveel duurder uit dan in een gewone zaal, wij hadden een zaal gevonden en dat was toch al voor 8.000 euro!
groetjes
|
|
Lize
24-8-2013
|
17-11-2011 14:56:17
Dag bruidjes.Wij trouwens pas in 2013 in de zomer. Toch zijn we al stilletjes aan bezig met het plannen van ons tuinfeest. Omdat ik op internet erg weinig vind over de praktische gang van zaken, hoop ik dat jullie me kunnen helpen. Goedkope bedrijven om de tentjes te huren, planché, ... We willen graag heel de dag buiten doen: zowel het eten als het feest. Iemand hier ervaring mee? Ik hoor het graag!
|
|
Kroko
29-9-2012
|
23-3-2012 20:12:33
Hey Lize, ik weet niet van welke regio je bent, maar je kan voor de verhuur van tenten enzo misschien eens kijken op www.partykelrent.be . Ik ben daar overlaatst voor een feest van mijn ouders partytafels gaan huren en die zijn echt goedkoop in vergelijking met die grote bedrijven. Zij vertelden ook dat ze nu ook op aanvraag voor tenten en vloeren en andere materialen enzo kunnen zorgen en ook tegen goeie prijzen, dus misschien kan je hen eens contacteren. Hun prijzen zijn echt goed en kei vriendelijk, dus ik vind dit wel een aanrader. Zij zitten in Zwijndrecht maar ze leveren ook wel in andere regio's dacht ik. Nog veel succes!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|