Terug naar overzicht
Hallo, In mijn kleedje hangt een etiket dat ik het best laat reinigen bij Silk & Satin (http://www.silkandsatin.nl/), dat ik dan enkel de garantie heb dat het mooi blijft. Ik heb het nog niet laten reinigen. Ik heb een rood kleedje en eigenlijk is dit niet vuil... dus ik wacht nog even. Er hangt bij jou misschien ook een etiketje in je kleedje? Je kan ook altijd contact opnemen met de winkel waar je je kleedje gehaald hebt, zij hebben daar meestal ook wel ervaring mee...Voor een pop heb ik eigenlijk geen idee... moet dit een soort etalagepop zijn? Deze kan je via verschillende websites kopen. Misschien ook tweedehands? GroetjesAnnelies
hallo sharon ,ik weet ni hoe bekent je bent hier in lier maar hier op het katuizer heb je een atelieke waar ze bruidsjurken reinigen en kunt laten vermaken een vriendin van me heeft daar toen haar jurk laten vermaken en daarna laten reinigen en de prijzen zouden daar wel meevallen het atelieke is gelegen naast de abvv mss kan je daar ook eens gaan horen grtz nanske