Terug naar overzicht
Hmmm hier moet ik zelf nog over nadenken!
2de dans dochters van marco wil ik absoluut met papa op dansen 3de liedje mag al wat op beat zijn maar wat precies weet ik niet miss iets van de beatles ( i want to hold your hand of she lovers you )met dat schoonmoedertje hevige fan is
2e dans dochters van marco borsato en daarna hebben we de openingsdansen van onze ouders gebruikt. Was wel heel leuk.
Hey, voor de dans van mezelf met mijn vader en van mijn man met zijn moeder, hebben wij 'They stood up for love' van Live gekozen.Daarna vliegen we er meteen in met 'On the Floor' van Jennifer Lopez.Groetjes
kippevel liedje stood up for love
wij hebben ook de openingsdans van onze ouders gebruikt, en bij ons nog het voordeel; het is dezelfde! Du van Maffay of zoietske
stood up for love is inderdaad prachtig liedje, mss dat ik dat wel ga gebruiken! Lang leve dit forum, ik zat nog met dezelfde vraag!
HalloWij hadden:- openingsdans: Moulin Rouge - Your Song (radio versie)- 1e dans: Heartland - I Loved Her First- 2e dans: Scarlet - Independent Love SongGroetjesAnnelies
Openingsdans was hier the power of love van celine diondan kwam heartland met i loved her first en dan volgdedochters van Marco Borsatosuccesgrtjs joke
Wij hebben hiervoor de openingsdansen van onze ouders genomen... Het probleem was dan alleen dat er altijd één ouder op de openingsdans van het ander koppel danst.Als 2de dans ging ik mijn pa halen en mijn man zijn ma op de openingsdans van de ouders van mijn man. Daarna ging ik mijn schoonvader halen en mijn man mijn ma op de openingsdans van mijn ouders! DUs de mama's dansten op hun eigen openingsdans :)!
dad van K's choice is ook een hele mooie als 2de dans vind ik... Wij nemen Use somebody van Pixie Lott als 2de dans... Een derde dans doen wij niet. x
openingsdans bij ons nog een vraagteken of Can you feel the love tonight van Elton John of When I look at you van Miley Cyrus2e dans wordt dochters van marco borsato3e dans weten we nog niet echt