Terug naar overzicht
Hallo, Ik zou de openingsdans zo vroeg mogelijk proberen te doen... als het later wordt, en de mensen moeten lang aan tafel blijven zitten worden ze meestal moe. Ons feest is begonnen om 19.00u (met receptie, opening buffet om 20.00u) en onze openingsdans was om 23.30u. De bruidstaart is voor de openingsdans aangesneden (= opening dessertbuffet). Dit was eigenlijk ideaal (vond ik)...Je hebt dat natuurlijk niet echt in de hand.... maar ik zou toch proberen ten laatste om 24.00u de openingsdans te plannen....Succes!GroetjesAnnelies
Hey Ellen,wij hebben ook geen traditioneel diner, en doen het als volgt:20u-21u: vrijzinnige viering21u-22u: receptie22u30: openingsdans23u: buffet met hapjes (beperkt, de bedoeling is dat de mensen al gegeten hebben voordat ze arriveren)1u30: late night snack (frietjes)Succes ermee, het is inderdaad niet eenvoudig!Groetjes,Hanne
Oehhhh, 't is bijna zover!!!!!! En als't bij jou zover is, hebben wij nog een week te gaan!!Niet teveel kriebels?Wij hebben wel eten, en beginnen receptie om 19h, eten om 20h, openingsdans hopelijk rond 23h. Wij hebben geen zin om uren aan tafel te zitten, vandaar... Denk dat we er wel rekening mee moeten houden dat alles een beetje uitloopt...groetjes en succes zaterdag!
Thx ladies, ik probeer om de openingsdans toch zeker voor middernacht te doen (zie da mijn koets anders in een pompoen verandert... hihi)Lieselot, de kriebeltjes zijn er wel, maar t zijn geen stress-kriebels, eerder ik-wou-dat-het-al-zover-was-kriebels :-)Jij ook veel plezier volgende week hé
Hey!Onze avondgasten kwamen toe rond 21.00 uur.Openen van dessertenbuffet was rond 22.00 uuren de openingsdans was om 23.00 uur ;)Groetjes