Nu Online
Momenteel zijn er 498 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dansfeest

15-9-2011 9:09:35

hoi iedereen,

volgend jaar trouwen wij maar wij geven geen klassiek avondfeest, enkel een welkomstreceptie met een hapje en een drankje, gevolgd door een 'foute party'. wij willen er wel voor zorgen dat de mensen kunnen zitten (vooral de iets oudere mensen) en dat de zaal wel gezellig is. ook willen wij het dansfeest uiteraard openen met een openingsdans

hebben jullie leuke ideetjes hoe we dit best aanpakken??? zithoekjes creëren of tafels zetten???

vind de receptietafeltjes die je kan huren bij rent a lounge ook heel leuk, maar lijkt mij ook duur

ideetjes zijn welkom !

groetjes

inge

Inge
10-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 983

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik15-9-2011 9:14:04

als je zo wat googled naar event bedrijven kan je zo van die lounge zitbankjes huren. Ik vind de prijzen daarvoor op zich wel meevallen. En dat is wel super gezellig.

Wij denken erover om een chesterfield sofa te huren, ook voor 's avonds en dat zou ons 125 euro zonder btw kosten.

goedkopere oplossing is inderdaad tafels en stoelen zetten

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik15-9-2011 18:58:59

Ik denk ook dat tafeltjes en stoelen goedkoper gaat uitkomen.

Beetje naar jullie budget kijken en eens rondzien wat mogelijk is.
Groetjes Carmen

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik16-9-2011 14:00:11

Wij hebben ook een "ander" huwelijksfeest.
Nu hadden wij eerst gekeken om een zaal te huren en met een traiteur te werken.
Enkele zalen bekeken en gerekend en geteld.
Uiteindelijk hebben we een feestzaal vastgelegd waar ze een "wedding party" formule hebben. Eerst receptie met hapjes, om 21u openingsdans, meteen na de openingsdans gaan de eetstandjes open: Belgisch: frietjes met stoofvlees, Italiaans: Minestrone en 2 soorten pizza, en 3 soorten pasta, Spaans: allerhande tapa's en paella, s'avonds nog ijskar (eventueel uit te breiden tot dessertbuffet, 7 euro extra pp)
Even tussen ons deze formule kost ons 50 euro pp, all in: receptie, eten, drank voor de hele avond
Dat is een heel stuk goedkoper dan gelijk welke zaal we konden huren, met kost traiteur, huur en droogkuis glazen en tafelkleedjes, dranken, enz... Een zaal moest je dan ook nog s opgeruimd hebben tegen 6u s morgens. Bij de zaal hebben wij niks van extra werk...

Nu kunnen we ook in de tuin van de feestzaal onze ceremonie nog doen. (gingen we eerst laten vallen wegens geen locatie) We betalen enkel 2.5 per persoon, maar daarvoor worden alle stoelen versierd, komt er een "altaartje", een bankje voor ons, bloemen in de tuin, ... enkel onze rent a priest moeten we dan nog wel betalen.
Maar we hebben er een mooie ceremonie voor in de plaats.

Alvast succes met het verderzoeken, hoor.
Groetjes
Ik wil maar zeggen, het kan dat je voor die formules beter bent bij een feestzaal...

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik3-11-2011 11:44:12

@ Vicky..
Klinkt echt super leuk! Van welke streek zijn jullie en over welke feestzaal gaat't hier?
Wij zijn van Londerzeel en zijn ook nog op zoek...alle ideeën zijn trouwens welkom!! :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...