Nu Online
Momenteel zijn er 578 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wolkie Talkie

15-9-2011 13:25:16
Wie van de al getrouwde bruidjes heeft er hier ervaring met de wolkie talkies?
Wij overwegen er te kopen voor ons feest maar wil hier eerst is horen wie er ervaring mee heeft
en of jullie dit leuk vonden en of de gasten ze effectief hebben gebruikt.

Groetjes
Shanna

Shanna
21-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1479

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik15-9-2011 18:52:34

Hey!!

Wanneer en waarom zou je wolkies nakies gebruiken?
Groetjes Carmen

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik15-9-2011 20:09:46

hey,

ik heb dat al eens gezien op een feest! sommige vinde da leuk, andere niet! ik vind persoonlijk dat het de foto niet mooier maakt me zo'n wolk erin me wa gezever op. maar das mijn mening, zoals ik al zei, andere vinde da mischien leuk.
groetjes

Cindy
17-9-2011
 Meld misbruik15-9-2011 20:47:43

Ik zal het je volgende week weten zeggen ... wij gebruiken ze zaterdag. We hadden ze al gebruikt tijdens de verlovingsshoot. Was wel leuk maar toch niet zo goed leesbaar. Voor zaterdag hebben we echte white board stiften voorzien, die zijn dikker. En ik vrees ook dat het bij gebruik van flits niet goed leesbaar zal zijn door weerkaatsing ... maar ik laat het je volgende week weten (of vraag er naar want waarschijnlijk ben ik dan zo aan't ontstressen dat ik alles vergeten ben van de afgelopen ... euh 6 maand ;)

Groetjes,
Cindy

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik16-9-2011 11:47:59

Amai ik had het helemaal verkeerd begrepen. En mijn stom woordenboek past dikwijls woorden aan dus mijn vorige reactie trok op niets.

Kheb er geen ervaring in dus kan je niet helpen!

pascale
2-6-2012
 Meld misbruik16-9-2011 15:06:30

Hoi Shanna,

wij gaan ook de wolkie talkies bestellen. Ik kan begrijpen dat sommige mensen niet niet leuk vinden, maar zij hoeven er dan niets op te schrijven vind ik.
wij leggen ze op de receptie en avondfeest ergens (=speciaal hoekje ofzo) en mensen die er graag iets leuk/lief opschrijven kunnen dat dan. :-)

groetjes

x. Pascale

Shanna
21-9-2012
 Meld misbruik16-9-2011 22:05:04

Hey bedankt voor de reacties...

Ja we weten het zelf ook nog ni zo goed, op zich vinden we het wel een leuk
idee, maar we vragen ons af of het wel een meerwaarde zal brengen aan het feest.
We zouden ze ook ergens plaatsen en wie wilt kan ze dan gebruiken...

We zien nog wel, we zullen afwachten op cindy haar verslagje he ;-)

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik19-9-2011 17:26:20

mijn vriend is is thuis gekomen en had van iemand van zijn werk gehoord dat er bij die trouwfeest allemaal kodaks lagen op elke tafel. ik zag dan de wolkie talkies en heb ze al thuis liggen!! ik kijk er met volle verwachting naar uit! x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...