TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hanne
1-10-2011
|
15-9-2011 21:59:25
Hey Helene,
ik zou hier meteen opspringen! Ik zou dit als een leuke uitdaging zien om een zeer fleurig kleedje te vinden. Voor mijn vriend zou het moeilijker zijn, denk ik. Hij heeft enkel een zwart kostuum, en hij vindt het leuk als hij nog eens de kans krijgt om dat aan te doen (voor z'n werk moet hij nooit een pak aan). Ik zou dan misschien wel het trouwend koppel contacteren om te checken of een zwart kostuum met fleurig hemd ook oké is.
Is dat zo'n beetje wat je voor ogen hebt?
Hanne
|
|
Fredie
26-6-2010
|
15-9-2011 22:06:34
Als ik lees 'flowers' moet in onwillekeurig denken aan 'Hawaii' hemden en bermuda's (tja...). Voor een trouwfeest zou ik mijn man bvb in een beige pak zien met een paar echte bloemen in het knoopsgat en voor mezelf iets effen van kleur (bvb oceaangroen ensemble) maar met een corsage bestaande uit felle kleuren (oranje, paars, rose). Zo zie ik dit.
|
|
Cindy
17-9-2011
|
15-9-2011 22:10:11
Ik zou het ook wel leuk vinden om me "aangepast" te kleden :) Als ik het lees denk ik dat ik iets met bloemen moet dragen. Als dat de bedoeling is, goed! Maar als het enkel is om zwart/wit te voorkomen zou ik iets zetten van "rainbow colors vs. flowers" ... dan is het een beetje uitgebreider. Ik vind het allesinds een leuk concept en je zal er zeker leuke reacties op krijgen! Succes, Cindy
|
|
ellen
14-4-2012
|
15-9-2011 22:23:50
Hey,
Ik begin spontaan te denken aan de hippie tijd... en zo van die leuke carnaval kledij...
Maar ik weet niet of dit jullie bedoeling is? Zelf draag ik steeds zwart, dus moest ikzelf worden uitgenodigd en het is niet de bedoeling om me te verkleden zou ik me zeer onwennig voelen in kleurrijke kledij. Maar dit is uiteraard maar een eigen idee en aanvoelen en wws zijn er weinig zulke mensen rondlopen...
groetjes Ellen
|
|
Chantal
16-6-2012
|
15-9-2011 22:45:49
Ik denk ook spontaan aan hippie-stijl, flowerpower, en veel bloemen! Zo'n kleurenthema kan echt leuk zijn: een collega van mij had op haar uitnodigingen gezet: if you want to be seen, wear green... En echt, waarin mensen dan afkwamen ni te schatten hoe origineel! Er liep iemand rond verkleed als een bekend fluffy beest (was hier in België populair op de tv voor kinderen...ik kom uit nederland dus ken zijn naam niet...hij leek op pino, maar dan geen vogel en hij was groen...iets van dommel (nee die is wit zeker :D) of huppel of zoiets?), iemand dat een heuse kartonnendoos ineen had geknutseld en zich in de GFT-container van dienst had omgetoverd, groene pruiken, reuze brillen, ... . Was echt grappig om te zien... en uiteraard hoe later op de avond, hoe gekker de gekostumeerde mensen zich gingen gedragen (op de duur bestond de GFT-container uit 3 mannen...en barste dus ook uit zijn voegen en zo van die dingen). Wij voelden ons toen serieus 'underdressed' met onze groene rok en groen topje haha! Was echt een leuke avond! Dus jullie flower-thema kan ook heel leuk worden (ik beeld spontaan mijn eigen familie al in in de meest foute hawai-hemden, bloemenkettingen, verkleed als bloembak, ...
|
|
Eline
7-7-2012
|
16-9-2011 7:46:18
Inderdaad, klinkt leuk maar wees er op voorbereid dat mensen niet al te formeel komen. Voor mijn vriend zou geen zwat/wit bijvoorbeeld zeker een jeansbroek betekenen, voor mij zou een jurkje met bloemen niet mijn meest nette maar wel een heel vrolijk jurkje zijn.
|
|
Katrien
20-4-2013
|
16-9-2011 14:19:22
Hey, ik zou een fleurig kleedje aandoen (dus leuke kleurtjes, geen zwart of grijs ofzo), en misschien een bloem in m'n haar doen (als ik het leuk opgestoken zou krijgen). M'n man heeft enkel een grijs kostuum. Dus dan zou ik vragen of dat ok is, in combinatie met een gekleurd hemd (eventueel passend bij mijn kleedje).
Groetjes, Katrien
|
|
Helene
14-7-2012
|
16-9-2011 17:57:59
bedankt allemaal voor de reacties. het is zeker niet de bedoeling dat het hawaii- achtig word. we willen gewoon saaie kleuren vermijden. ons thema draait rond bloemen. daarom dat we graag zouden hebben dat iedereen een accentje draagt met bloemen. aangezien bloemen steeds mooie kleuren hebben, willen we dit erbij nemen.
wat dachten jullie van : "collorfull with a flower"
groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
16-9-2011 18:04:53
Ik vrees dat je met je omschrijving echt carnavaltoestanden zult krijgen (denk aan hawaii zoals vermeld --> vooral voor de mannen dan, maar ik dacht ook meteen aan van die bommajurken...) vs. opgeklede mensen in een feestelijk cocktailkleedje met bloemenprint... Ik zou het dus NIET doen... Kwestie van een kakafonie te vermijden... Ik zou dan eerder, als je toch met bloemen wil werken, aan de ingang iedereen een corsage van een bloemetje geven. Dit kan dan meteen hun tafelindeling zijn én zo heeft iedereen een bloem opgespeld. Dan kan je alle mensen met eenzelfde bloem aan dezelfde tafel zetten. Op de tafel zelf zet je dan een vaas of een bloemstuk met diezelfde bloemen erin.
|
|
Helene
14-7-2012
|
19-9-2011 9:42:49
we zijn eruit!!! :D dit word het: classy but colorfull, with an accent of flowers
bedankt voor de eerlijke meningen
groetjes
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|