TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
marinka
7-7-2012
|
15-9-2011 22:45:49
jeetje zeg,hoeveel pech kan een mens hebben. ik zou ook enorm panikeren maar ale tis tof dat ze zo rap een oplossing hebben gevonden. zijn blijkbaar heel professionele mensen! ben blij voor jullie.geniet maar van jullie dag!
|
|
Severine
24-9-2011
|
15-9-2011 23:25:11
al 'n chance dat ze zelf een oplossing voorstellen! Maar ik zou ook zo panikeren, en dan nog 2dagen voor je trouw zeg! Laat het niet aan je hart komen op jullie dagje! groetjes
|
|
DEBORAH
17-9-2011
|
16-9-2011 5:32:23
beste,
We zitten in hetzelfde schuitje, wij trouwen ook op 17/09/2011, ook normaal gezien in de cofar, gisteren ook telefoon verkregen dat door de vandalestreken ons feest niet daar kan doorgaan, gelukkig hebben we ook een alternatief en kunnen we terecht in park Rodenbach te roeselare.
Niet teveel aandenken, voor de cofar zelf is het een grotere opdoffer waar mee ze te maken krijgen.
Veel succes en geniet van de mooie dag
|
|
Veronique
16-6-2012
|
16-9-2011 9:08:35
He bruidje, dat is echt een straf verhaal, ben blij dat jullie toch een oplossing hebben, en wat voor 1, Vossenberg is echt prachtig ! Met al die tegenslagen zullen jullie nog meer naar elkaar toegegroeid zijn en des te meer dat jij moet trouwen ! x
Vero
|
|
Charlotte
1-6-2011
|
|
|
ellen
14-4-2012
|
16-9-2011 11:52:34
Amai,
straf... Ik bewonder hoe kalm je blijft en het neemt zoal het komt!
Echt knap. Alvast heel veel genieten van jullie dagje en heel veel geluk samen. Groetjes Ellen
|
|
tiffanie
28-7-2012
|
18-9-2011 10:50:12
Ma kom zeg, wie doet zoiets?! Daar kloten ze niet alleen de zaakvoerders mee, ook de trouwers. Zo laag bij de gronds! Gelukkig is alles in orde gekomen en hebben jullie een andere feestzaal gekregen. Oef zeg... Wel ff schrikken, kan ik goed geloven.
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|