TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Caroline
23-6-2012
|
16-9-2011 8:19:26
Hoi, ik ben daar in maart naar een trouwfeest geweest. Ik vond de zaal en de locatie prachtig, dj was heel goed, zaal super makkelijk bereikbaar, personeel zeer vriendelijk en leverde echt goed werk (bijv: iemand aan onze tafel mocht geen room eten en zei dit toen ze haar soep kreeg, en direct daarna kreeg ze een nieuw bord, en bij de volgende gerechten kwam er telkens voor haar een speciaal bordje uit de keuken zonder room). Maar het enige nadeel aan de zaal, ik vond het eten niet zo lekker. Was heel zout. Maar kwam misschien ook omdat de menu niet echt mijn ding was: bisque van garnalen, tongetjes, ossehaas met groenten en kroketjes, ijstaart.Maar het was dus vooral heel hard afgekruid. Het was wel altijd goed warm en de verschillende tafels volgenden elkaar snel op, dus je was altijd allemaal tegelijk aan't eten, en ze kwamen achteraf nog meerdere keren rond om aan te vullen. Veel succes met de zoektocht!
|
|
Caroline
23-6-2012
|
16-9-2011 8:21:11
Oh sorry, ik heb je berichtje niet deftig gelezen. Jullie willen geen dinner :) Dan zou ik er zeker voor durven gaan! Want buiten het eten vond ik het een geweldig trouwfeest! Groetjes
|
|
PartyDelight
|
16-9-2011 9:53:13
Beste Evi, Heb er al 1 keer een feestje gedraaid en kan alleen maar zeggen dat het dik in orde was. Personeel is zeer gedienstig, leuke sfeer, kortom ideaal om een dansfeest te geven. Zeker gezien de parking en vlak aan de autosnelweg. Groetjes, partydelight@skynet.be
|
|
Kelly
13-7-2013
|
16-9-2011 12:33:30
wij doen ons feest in de E10 hoeve, ze zijn daar zéér vriendelijk en staan ook open voor eigen ideetjes. Dus als je zegt zo en zo wil ik het, dan is dit perfect spreekbaar. Wij hebben ook geen echt diner, alleen een klein voor de suite en nadien een groot feest met een heus dessertenbuffet, ik vertelde dat ... en dat ging perfect. Allerlei leuke tips gekregen en het voordeel daar vind ik ... het drankenforfait, doet veel eh!
|
|
Evi
27-10-2012
|
16-9-2011 15:26:17
superbedankt voor jullie reacties! Dat geeft je toch al meer een idee, want op papier kan het er wel goed uitzien maar is het dat dan ook? We gaan er woensdag naartoe om alles eens te bespreken en zien wat er mogelijk is. en kelly, inderdaad.... die drankforfait is heel aanlokkelijk :-)
|
|
Kaat
9-7-2011
|
5-10-2011 15:38:58
E10 hoeve is zeker een mooie zaal om een feest te geven. Ik weet niet of ze feesten geven zonder dinner. Ik zou zeker en vast ook eens gaan horen in de Smoutmolen te Zoersel. Hier hebben wij ons trouwfeest gegeven, echt een aanrader!!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|