Nu Online
Momenteel zijn er 546 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe de mensen laten weten waar ze zitten

27-6-2006 22:31:09
wij zouden de tafels naar monumenten van verschillende landen noemen maar hoe laat je dan aan de gasten weten waar ze moeten zitten,bij welke afbeelding?

patricia
10-3-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 459

Nele
9-6-2007
 Meld misbruik27-6-2006 22:40:15

Hey Patricia!

Als je dit idee al voor ogen hebt, kan je toch op een gemakkelijke manier de tafels kenbaar maken? Je plaatst gewoon een foto van dat monument op de tafel en de mensen gaan gewoon op zoek naar het afgeroepen monument. Of als elk monument in een ander land gelegen is, kan je werken met vlaggetjes per land... Lijkt me origineel en gemakkelijk terug te vinden.

Groetjes, Nele.

Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik28-6-2006 9:52:33

Dat is gemakkelijk op te lossen. Wij hadden onze tafels naar de steden en hotels van onze huwelijksreis genoemd (rondtrip in Finland). Ik had op voorhand kleine kaartjes gemaakt met de naam van tafel erop en een beetje uitleg erover. Dan had ik ook een lijst met alle gasten erop (alfabetische volgorde) en bij elke gast de betreffende tafelnaam. Die lijst heb ik dan aan iemand van de zaal gegeven en als de mensen dus binnenkwamen, moesten zij eerst hun naam zeggen en kregen ze het kaartje van hun tafel (zo konden ze niet vergeten aan welke tafel ze zaten).
Na de aperitief heeft de DJ tafel per tafel binnengeroepen en zo verliep alles perfect.

Veel succes!!
Catherine
27.05.2006

julie
4-8-2006
 Meld misbruik27-7-2006 22:11:17

Wij zijn zot van gezelschapsspelletjes, en veel van onze vrienden en familie ook. wij gaan de gasten allemaal een kaartje geven met hun naam op en een fotootje van een spel. Als ze in de zaal komen, vinden ze tafels met een speldoos. Zo zien ze waar ze gaan zitten.
We denken er ook aan om de relatie op dat kaartje te zetten zodat het sociaal contact wat vlotter verloopt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...