Terug naar overzicht
Hey Patricia!Als je dit idee al voor ogen hebt, kan je toch op een gemakkelijke manier de tafels kenbaar maken? Je plaatst gewoon een foto van dat monument op de tafel en de mensen gaan gewoon op zoek naar het afgeroepen monument. Of als elk monument in een ander land gelegen is, kan je werken met vlaggetjes per land... Lijkt me origineel en gemakkelijk terug te vinden.Groetjes, Nele.
Dat is gemakkelijk op te lossen. Wij hadden onze tafels naar de steden en hotels van onze huwelijksreis genoemd (rondtrip in Finland). Ik had op voorhand kleine kaartjes gemaakt met de naam van tafel erop en een beetje uitleg erover. Dan had ik ook een lijst met alle gasten erop (alfabetische volgorde) en bij elke gast de betreffende tafelnaam. Die lijst heb ik dan aan iemand van de zaal gegeven en als de mensen dus binnenkwamen, moesten zij eerst hun naam zeggen en kregen ze het kaartje van hun tafel (zo konden ze niet vergeten aan welke tafel ze zaten).Na de aperitief heeft de DJ tafel per tafel binnengeroepen en zo verliep alles perfect.Veel succes!!Catherine27.05.2006
Wij zijn zot van gezelschapsspelletjes, en veel van onze vrienden en familie ook. wij gaan de gasten allemaal een kaartje geven met hun naam op en een fotootje van een spel. Als ze in de zaal komen, vinden ze tafels met een speldoos. Zo zien ze waar ze gaan zitten.We denken er ook aan om de relatie op dat kaartje te zetten zodat het sociaal contact wat vlotter verloopt.