Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
|
TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
6-10-2012
|
16-9-2011 12:06:38
Ik heb beide gedaan en de afstanden vallen op zich wel mee in de westkust, het is gewoon een ander ritme.
Florida zijn vooral de everglades super mooi en toch wel romantisch want je kan walvissen spotten en dofijnen spotten.
Ik zou persoonlijk gaan voor de westkust, maar het hangt er allemaal vanaf hoeveel tijd je hebt
|
|
Lieselot
24-9-2011
|
16-9-2011 12:53:14
Ik heb florida nog niet gedaan, maar de Westkust vind ik geweldig!!! Het in de auto zitten zelf is super in zo'n indrukwekkende omgeving, en ik heb echt niet het gevoel gehad dat ik constant in de auto zat... Wij zijn van Vegas, over Grand Canyon, Sequoia park, Death Valley, Santa Monica en dan nog drie dagen in San Francisco geweest in tien dagen en ik vond dat heel goed te doen! SF is een heel erg leuke stad, trouwens...
groetjes!
|
|
Eline
7-7-2012
|
16-9-2011 12:54:45
De Westkust is voor ons een droombestemming...
|
|
Ellen
17-9-2011
|
16-9-2011 12:58:26
Ik heb ze ook allebei gedaan en mijn voorkeur gaat ook uit naar de westkust. Afstanden vallen op zich best mee, ik had het ook allemaal wat verder ingeschat danhet eigenlijk was.
Wij zijn aangekomen in LA, daar is op zich al genoeg te doen (oa Hollywood ;-) ) Dan richting Las Vegas gegaan, nadien nog Santa Monica gedaan en dan terug naar LA (omdat wij bij vrienden logeerden). Ik vond het echt super en zou dat gerust nog wel eens willen doen.
Wij zijn enkele dagen in Miami geweest, maar wij zijn daar vooral heen gegaan voor zon, zee en strand dus ik kan niet zeggen dat we daar veel gedaan hebben ;)
|
|
Brenda
10-9-2011
|
16-9-2011 15:09:57
hier ook absoluut de Westkust. Death Valley, Sequoia en Grand C zijn toch écht wel de moeite waard. Miami was ik na 2 dagen al beu, zaten wel in het art deco gedeelte en dat is zo'n beetje Blankenberge in Amerika vond ik. Moet wel toegeven dat we daar niet rondgereden hebben, alleen op een vespaatje ;o)
|
|
kim
7-7-2012
|
16-9-2011 16:34:46
De westkust is Ge-wél-dig! Zou zo opnieuw naar Amerika kunnen gaan! Aangezien wij niet veel tijd hadden om alles in LA te doen, gaan wij onze huwelijksreis daar verderzetten met erna een dagje of 3 New York erbij. In LA alleen al is zoveel te doen en te bezichtigen :-)
Wij zijn in LA vertrokken, zo de westkust afgereden naar San Fransisco, dan via Yosemite park naar Las Vegas, en zo terug naar LA. Schitterend gewoon! En wij altijd maar vroeg opstaan om die 'lange uren in de auto' door te brengen, awel moet zeggen, het langste dat we in de auto hebben gezeten is 6u om naar Las Vegas te rijden! De rest viel allemaal suuuper goe mee, en onderweg kan je langs de kust ook veel stoppen (zijn stopplekke voorzien).
Gewoon doen zou ik zo zeggen! Wij wouden ook eerst naar florida maar idd buiten zon - zee - strand is er niet zo heel veel te bezichtigen!
succes met de keuze :-)
|
|
Sarah
19-5-2012
|
16-9-2011 16:40:02
Ooh! ABSOLUUT de westkust!! Wij hebben twee jaar geleden daar drie weken rondgereden en die reis heeft onze relatie toen gered (zaten in een moeilijke periode..) De natuur is schitterend, en ja je moet dagelijks wel minimum 300 km rijden maar dat valt zo goed mee! Iedere dag zit je in een andere omgeving, de ene nog mooier dan de anderen. Wij zijn vertrokken in L.A. en zo naar de Grand Canyon, naar Monument valley (zéker een aanrader!), Lake Powell, Las Vegas, Death Valley, Sequoia NP, Yosemite NP, San Francisco (zeker aanrader!) en dan zo via de coast line terug naar L.A! Gewoon doen, gaat geweldig zijn :-)
|
|
eva
25-8-2012
|
16-9-2011 20:57:03
Ga je direct na je trouw op huwelijksreis? Hou er rekening mee dat in mei-juni je in Florida (en uiteraard ook andere staten) tornado's en tropische stormen kan krijgen. Ik heb zowel de westkust als Florida bezocht (heb een tijd in Atlanta, Georgia gewoond, waar ik mijn verloofd heb leren kennen, en ga nog 4 keer per jaar naar de VS), en het is alletwee de moeite. Persoonlijk hou ik ook heel erg van Savannah, GA en Charleston, SC, en de Smoky Mountains op de grens van Tennessee en North Carolina. Als je een trouwens graag wat extra tips hebt, ook over bijvoorbeeld de chain restaurants langs de snelwegen, kan je me gerust een pm zenden.
|
|
Sarah
3-9-2011
|
18-9-2011 17:06:56
Absoluut westkust! ben aan beide geweest, en de westkust is veel diverser (verschillende soorten natuur en steden) en beter van klimaat (drogere warmte) Wij zijn er in juni ook net geweest. Doe zeker Yosemite, want dan is er nog sneeuw (terwijl het er in de 20° is) en zijn de watervallen op volle kracht
Succes!
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
19-9-2011 12:07:51
De antwoorden zijn hier vrij eenduidig ! We neigen inderdaad toch weer meer naar de westkust, maar mijn grote schrik is dat we met 2,5 weken te weinig tijd hebben om zo'n grote afstanden te overbruggen. We willen toch ook rustig enkele dagen doorbrengen in de grote steden. Daarom, als er iemand tips heeft om een route samen te stellen, hoor ik het graag. Groetjes
|
|
|
|
|
|
|