Terug naar overzicht
Hey,Waaw wat gaat de tijd snel hé.... bij ons nog 210 dagen...Heel veel geluk morgen en geniet maar vollop!Ik duim op een zonnige dag!Veel groetjes Ellen
Ik zie het ook volledig zitten!Veel succes aan alle bruidjes morgen!!
Heel veel succes en laat ons hopen dat het mooi weer is morgen. Geniet met volle teugen van jullie dag!
Idd daar is die lang verwachtte dag na vallen en opstaan en met de nodig tegenslagen waar we ons doorheen sloegenMag ik me straks om 17u30 mr soete noemen en morgen dan de grote dagGeniet er van groetjes
Hey Ellen!Veel plezier morgen! Maak er een mooie dag van! Alvast een dikke proficiat! Geniet ervan! Groetjes Caro
hey ellen ,veel plezier morgen! maak er een mooie dag van ! en geniet er van , alvast proficiat ! grtz nanske
Hoi EllenIk wens je héél véél succes toe morgen.Ni teveel zenuwen, en ik duim enorm dat het zonnetje morgen ook wat gaat schijnen voor jullie!! Ik ben morgen jarig.. dus voor mij mag het zonnetje ook schijnen morgen.. ;-)Groetjes.x. Pascale
Geniet er maar van morgen :-)GroetjesTabita
Ellen, vanop mijn honeymoon : SUPER dag gewenst morgen. in jullie VW busjes ;o)xxxb
Hey Ellen,Geniet van jullie mooiste dag met hopelijk veel zonneschijn!!groetjes
Joepieeee!!! Geniet ervan!
see you tomorrow beautifulblondiebride ;-) xox Leentje
Veel plezier morgen, EN geniet er zeker maar van!gr
Oooooh leuk zeg! Intussen zijn we zondag, was het bij ons aan de kust een redelijk droge dag! Hopelijk heb je wat geluk gehad met het weer! Alvast van harte gefeliciteerd met je huwelijk! xxx