Nu Online
Momenteel zijn er 627 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeautjes van de collega's - update (deel 3)

16-9-2011 12:54:33
Hoi Bruidjes

Weeral effe geleden dat ik nog een update heb gepost van mijn aftelkalender (ter info: cadeau dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen van mijn collega's - zie eerdere posts)...dus hierbij welgeteld 5 cadeautjes !

Ik zit al heel lang ziek thuis (ondertussen al bijna een maand ), maar mijn lieve collega's sturen mijn cadeautjes telkens op met de post...iedere dinsdag mag ik nu dus vol kriebels mijn brievenbus openen! Dus zij blijven mij opfleuren! Heb toch echt collega's uit de duizend!

Maar hierbij dus de leuke cadeautjes:

Cadeautje week 45: Strijkparels

Week 44:

Week 43: Een spel 'Omdat variatie en diversiteit belangrijk zijn - ahum '

Week 42:

Week 41: Een zakdoekje - hehe ik zal dit ENORM kunnen gebruiken aangezien ik echt een emo-kind ben

En tot slot: het cadeautje van deze week (week 40): ...dit had ik bijna niet gekregen, aangezien de postbode de inhoud van mijn enveloppe had gestolen! Had dit laten weten aan mijn collega's dat de postbode niet lief was geweest en gisteren kwam een collega een nieuwe versie van het cadeautje persoonlijk brengen ! Er zat blijkbaar een geldmuntje in...en de post onderschept dat dus (dus een tip aan iedereen, verstuur nooit geld met de post want dat ben je kwijt...en de post wordt er alleen maar rijker van!):

Voila sè...dat waren alle cadeautjes... Voor diegene die ze allemaal nog eens willen zien, hierbij de link naar mijn facebookpagina:

Chantal
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 734

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik16-9-2011 15:25:49

heel tof bruidje, leuke collega's heb je, ben ook al meer dan een maand ziek

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik16-9-2011 15:44:13

Oei ook al zo lang ziek! Pff, verschrikkelijk hè! Kheb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en voor de rest is het hier thuis veel slapen, veel dingen van het trouwforum lezen, en dingen online bestellen voor de trouw (niet goed voor mijn portemonnee..heb al gevonden: oorbellen, ketting, en tiara!).

Maandag terug naar het ziekenhuis (heb kijkoperatie gehad in mijn maag en ze hebben iets raar gevonden dus daar moest een biopsie op gebeuren). Hopelijk weten ze dan eindelijk wat er mis is met mij...ben het thuis zitten echt super beu!

Veel beterschap voor jou! Hopelijk zijn we er snel terug bovenop en kunnen we (gezond) uitkijken naar onze trouwdag (ik zie trouwens dat jullie ook op 16 juni 2012 trouwen ...onze levens lopen een beetje gelijk precies!

Lieve groetjes

Chantal

Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik16-9-2011 16:44:52

Amai kei tof!

Veel beterschap!

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik17-9-2011 0:32:03

Chantal, wat een geweldige collega's heb jij toch! 'k Ben er echt jaloers op, zo begaan met jullie trouw! En ze sturen het dan nog telkens op ook! Trouwens heel veel beterschap, hopelijk vinden ze wat het is en ben je snel weer beter!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...