Terug naar overzicht
heel tof bruidje, leuke collega's heb je, ben ook al meer dan een maand ziek
Oei ook al zo lang ziek! Pff, verschrikkelijk hè! Kheb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en voor de rest is het hier thuis veel slapen, veel dingen van het trouwforum lezen, en dingen online bestellen voor de trouw (niet goed voor mijn portemonnee..heb al gevonden: oorbellen, ketting, en tiara!).Maandag terug naar het ziekenhuis (heb kijkoperatie gehad in mijn maag en ze hebben iets raar gevonden dus daar moest een biopsie op gebeuren). Hopelijk weten ze dan eindelijk wat er mis is met mij...ben het thuis zitten echt super beu!Veel beterschap voor jou! Hopelijk zijn we er snel terug bovenop en kunnen we (gezond) uitkijken naar onze trouwdag (ik zie trouwens dat jullie ook op 16 juni 2012 trouwen ...onze levens lopen een beetje gelijk precies!Lieve groetjesChantal
Amai kei tof! Veel beterschap!
Chantal, wat een geweldige collega's heb jij toch! 'k Ben er echt jaloers op, zo begaan met jullie trouw! En ze sturen het dan nog telkens op ook! Trouwens heel veel beterschap, hopelijk vinden ze wat het is en ben je snel weer beter!