Terug naar overzicht
Ey Joke,Het is hier inderdaad verslavend e:). Bedankt voor je mooie bericht en ik wens je heel veel geluk met je man en je toekomstige kindje! En hopelijk kan je van een mooie zwangerschap genieten:).groetjes
Proficiat met de zwangerschap!! geniet er maar van, ook al duurt t precies lang, 9 maanden, tis zo'n onbeschrijfelijke fase die nooit terugkomt (andere zwangerschap, andere ervaring)misschien even kijkje nemen op www.baby.be, daar zijn er ook leuke forums! heb ik veel van gehaald destijds, ook ontwikkeling van de foetus enzoverder!Groetjes!!!
proficiat met je zwangerschap , geniet ermaar van veel geluk met je man en en jullie toekomstig kindje grtz nanske
Proficiat met je zwangerschap! Ik heb ook veel gehad aan een babyforum. Mijn kids zijn ondertussen 6j en 4j, en nog steeds schrijf ik mee, maar dan nu onder het kleuter - lagere school gedeelte. :-)9maand.be/forum
veel geluk verder! laat zeker iets weten hier he als je bent bevallen!!
Ik ben nog maar net lid van het forum, maar heb gezien dat jij al heel wat mensen geholpen hebt. Geniet van je zwangerschap!
Dikke proficiat Joke en bedankt voor al je hulp hier!Veel liefs,Nathalie
Proficiat met je zwangerschap!(je kan misschien overschakelen op een babyforum nu ;-)! )groetjes!
9 maand is ook verslavend Proficiat en veel geluk samen!
Geniet nog verder van je zwangerschap, en veel plezier nog samen!Het forum werkt inderdaad zeer verslavend ;)Groetjes
Bedankt voor dit mooie berichtje :)Geniet van je zwangerschap.Veel geluk en een mooie toekomst samen!!Groetjes,Sonja
Heel veel geluk gewenst samen en nu reeds een leuke bevallingstijd gewenst ! Je hebt meteen heelwat om van te genieten ; eerst de wittebroodsweken en nu alweer de zwangerschap. Het is inderdaad zo dat dit forum verslavend werkt maar wees gerust : er bestaan ook fora voor zwangere dames en daar kan je dan weer leuke tips en raad krijgen van mama's. Het allerbeste voor jullie !