Terug naar overzicht
Lichtblauw is erg mooi bij grijs, vind ik. Niet té licht zodat het ook wat kleur brengt.Felroze kan ook, maar de meeste mannen vinden dat niet leuk. Toen mijn vriend zijn nicht trouwde, had ze roze dassen voor de mannen voorzien en zijn neef( haar broer dus), heeft er heel de avond op lopen vloeken
Turquoise steeks goed af op grijs. Of iedere man dezelfde das geven, maar in een andere (felle) kleur is misschien ook leuk? Dat zou ik doen
wij nemen lime kleurige dassen maar meer naar het geel-lime niet van dat hard lime zelf had ik eerst zacht oranje in gedachten maar daar wij nogal nmbs werknemers tellen in de familie zag geen 1 da zitten om in hun vrije tijd ook oranje te moeten dragen
t Goch, had geen idee dat paars als rouwkleur gezien wordt... Als je het echt mooi vind zou ik dat gewoon doen ;-) Maar inderdaad, babyblauw en lime zullen er zeker ook prachtig bij staan!
mooi felgroen ?of zemf oranje kan heel leuk zijnmisschien moet je eens denken welke kleur nog ergens terug komt? vb in de uitnodigingen, jouw boeket, ...
bij ons is het zo;de man draagt das en pochet volgens het kleur van het kleedje van hun vrouw.op stropdassen.be of zo vindt je alle kleuren misschien eens jullie kostuum erbij halen
Wij hebben ook gewoon paars genomen. Mijn kleed is paars en mijn vriend zijn hem zal ook paars zijn met een grijze das. De paarse das is toch gewoon leuk dan.Kies gewoon wat jullie zelf mooi vindenveel succes
Voor onze suite hadden we ook grijze kostuums gehuurd en we hebben limegroene dassen bij gekocht. (Ons themakleur die we doorgetrokken hadden, bij de ballonnen, uitnodigingen, menu's,...). Indien je interesse hebt om de dassen over te kopen mag je me altijd een mailtje sturen naar kellycuvelier@hotmail.com. Nog veel succes en geniet ervan!!!