Terug naar overzicht
Op het trouwfeest van mijn schoonbroer was er een dj van blue moon, en dit was zeer goed. De dansvloer was zeer vol van begin tot einde en er was een heel toffe sfeer. Wij zelf hebben nu ook een dj bij blue moon geboekt voor onze trouw aangezien zij ook al de muziek installatie van onze zaal verzorgen. Wel als tip: geef duidelijke instructies over het soort publiek en welke muziek je ongeveer wilt. Bij een trouwfeest een paar weken geleden lagen op alle tafels briefjes waarop je uw top 10 kon invullen van Iiedjes die je zeker wou horen. Ik vond dit wel een heel tof idee en denk dat we dit zelf ook gaan doen.
Wij zijn ook eens naar een trouwfeest geweest waar een dj was van blue moon, en was idd zeer goed. Hebben zelf naar hen een mail gestuurd voor onze trouw maar hadden eigenlijk van hen geen reactie gehad en hebben dan een andere dj geboekt...maar zeker de moeite waard om eens een offerte te laten maken, dansvloer stond heel de avond vol en muziek was echt goed!
Ik heb gehoord dat blue moon bestaat uit ontzettend veel dj's en dat je chance moet hebben wie je krijgt. Blue moon is aanvankelijk ooit zelf gestart en had toen een goede reputatie opgebouwd. Dan is hij eerder een zaakvoerder geworden die tal van discobars heeft aangeschaft en dj's heeft aangetrokken al dan niet met ervaring. Opletten dus...