Terug naar overzicht
Waauw, ik krijg er zelf al kippevel van! Meer kan je niet verlangen van je trouwdag! Dikke proficiat en bedankt voor het aanstekelijke verslag!Astrid08.09.2007
Amaai ja, al mijn haar staat recht! Het klinkt als een sprookje.Geniet maar van de wittebroodsweken en dat jullie bootje in de juiste richting mag varen...Lieve
Inderdaad, 1 woord kan ik maar zeggen... KIPPEVEL!!Klinkt fantastisch, hopelijk verlop alles bij ons ook zo.Nog 24 daagjes...Evy 22-07-2006
klinkt echt zaaalig ! Tof dat het allemaal zo goed is gegaan en vooral dat het plezant was :)Hopelijk is het bij ons ook zo...groetjesLies12-08-06
Amai, ik zit hier met tranen in mijn ogen!!!Geniet nog van de wittebroodsweken en van je tweede honeymoon in september! En uiteraard nog nen hele dikke proficiat!GroetjesVicky09.09.06
een dikke proficiat ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik het las.Geniet nog maar verder groetjespeggy 13.10.2006
Een dikke proficiat, ik krijg kippenvel van je tekst. Ik trouw maar in september 2007 dus das ook nog ff aftellen.Veel succes in de toekomst !!Sarah
PROFICIAT!!Ik moest ook ff een traantje weg pinken.. heel mooi en ontroerend verslag, danku voor 't met ons te delen.Ik wens je nog een superhuwelijk toe!Wendy 05/08/06
Hoikes,Allereerst een dikke proficiat! Ik kreeg kippevel toen ik je verhaal las. Ik kijk zo uit naar onze dag en hopelijk mag ik ook zo'n mooi verslagje neertikken binnen anderhalve maand! Geniet verder nog van de wittebroodsweken en natuurlijk van elkaar! Debra11/08/06
Waw Isabelle,Je zàg er niet alleen stralend uit, 't was ook je gevoel vanbinnen hé!!!Ik vond je super knap, maar dat heb ik al gezegd.Echt bedankt voor het mooie verslag.Nog 373 dagen te gaan en dan kan ik hier eindelijk ook ons verslag neerschrijven... Goh, wat lijkt dat nog lang!Tot mails!Fieke7/07/2007