Terug naar overzicht
Er bestaat een Burda (tijdschrift met naai-ideeen en patronen) over trouwen en die je kan bestellen volgens mij.
bij naaipatronen.nl verkopen ze patronen van trouwkleden. En ze leveren in België.Veel succes
Iris, ik weet dat bij Stoffen Joelle te Antwerpen een patroonmaakster op bepaalde dagen aanwezig is.Zij kan dus inderdaad op basis van bepaalde fotos een patroon maken; mijn moeder laat daar nl haar patroon maken voor haar suitekledij.Veel succes!
Over naaien gesproken, ik ben eigenlijk op zoek naar patronen voor mijn bruidskinderen/zonen. Ze zijn dan 8.5 jr en 10 jr. Ik zoek eigenlijk patronen voor stoere jongenskleding (geen klassieke kledij). En mijn tante zou die dan maken. Nu heb ik al eens op die websites gekeken, maar ik vind niet echt mijn ding. Ik dacht aan een bermuda met hemd/polo/T-shirt lange mouwen eronder, maar dan assorti (ze zijn ondertussen nl even groot en ik wil ze dan niet hetzelfde aangeven). Ik wou eerst in de communiecollectie iets kopen voor hen, maar onze jongste zit weeral in een groeispurt, en ik koop dan liever niets een half jaar op voorhand, daarom dat we het zelf zouden maken.Kan iemand mij helpen? Of tijdschrift aanraden waar ik dergelijke kledij kan vinden?
Bedankt iedereen voor de reacties.Uiteraard kennen we de burda/knip/naaipatronen.nl ... al heel erg goed. Je zou ons onder ons tweetjes eens een stoffenwinkel moeten zien buitenkomen. Maar het gaat om patronen voor gedrapeerde jurken à la TWO van Rosa Clara. En dan kom je met burda en co niet ver (genoeg), vandaar mijn zoektocht naar een patronenmaakster.Ik zal zeker eens bij Joelle passeren.Bedankt voor de tip.@ Ann: Coole kinderkledij vind je meestal wel in knippie (die hebben ook een site). tijdschrift zelf vind je gewoon in krantenwinkel. Ook het tijdschrift Ottobre (ook hier is een site van) is vast en zeker een aanrader. Staat ook in de betere krantenwinkel.Groeten,Iris