Terug naar overzicht
HoiWij hebben Jozefien De Feyter. Ze is afkomstig uit Wetteren en heeft echt een prachtige stem!Ze heeft een myspace waar je enkele liedjes kunt horen dat zij zingt: http://www.myspace.com/jozefiendefeyter. Dus ik zou zeggen: zeker eens gaan luisteren!Lieve groetjesChantal
Hallo,Chelsy ( Anja Baert ) is een echte aanrader ! Is afkomstig uit Meulebeke. Ook zij heeft onze misviering verzorgd! Kippevelmomentjes gehad, zo mooi was het.Voor verdere info kan u haar website raadplegen ; www.chelsy.be Nog veel succes!Groetjes Orily
Wij waren grote fan van Miler (www.millermusicsite.com ) en hij deed het ook fantastisch! Groetjes
Dag Kim,ik kan daar zeker voor zorgen!Contacteer me gerust via tantrijn@hotmail.com.Kijk gerust ook in mijn gastenboek om een idee te hebben.groetjes,Sanderijn
Iedereen alvast bedankt voor de goeie tips!!!
Wij hebben Tine en Marjolijn. Ze zijn supergoed en niet duur. Je kan ze bereiken op tinepiano@hotmail.com!
www.duovoce.be
Dag Kim, Mochten je nog niemand gevonden hebben, bekijk dan onze site eens. www.huwelijksband.be Groetjes Ann
Dag Kim,
Mochten je nog niemand gevonden hebben, bekijk dan onze site eens.
www.huwelijksband.be
Groetjes
Ann
Hallo Kim!Proficiat met jullie huwelijksplannen!Op zondag 16 oktober sta ik op een exclusieve trouwbeurs in het Kasteel Van Saffelaere. Daar kan je mij bij een hapje en een drankje een het werk horen.Wil je graag als mijn gast naar deze beurs komen?Mail me dan opjozefiendefeyter@hotmail.comNog veel succes!Jozefien