Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vragen aan feestzaal...

19-9-2011 11:48:20
Zaterdag gaan we !eindelijk! een aantal feestzalen bezoeken. Ik heb al een paar vragen opgeschreven die ik zeker moet stellen, maar ik wil absoluut niet voor verrassingen komen te staan. Daarom deze vraag, welke vragen mag ik niet vergeten te stellen aan de verantwoordelijke?

Alvast bedankt!
Alessia

Alessia
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1942

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik19-9-2011 12:16:00

Zeker vragen: zijn de prijzen btw inclusief of exclusief?!

marinka
7-7-2012
 Meld misbruik19-9-2011 12:29:52

wat is er inbegrepen in de prijs?
opkuis van de zaal?
vanaf wanneer mag de zaal versiert worden.is er een huis dj of mag/moet je zelf ene zoeken?
is er een kok aanwezig of mag/moet je zelf ene zoeken?
is er bediening? enz

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik19-9-2011 12:32:02

wat bij ons buiten de standaard vragen heel belangrijk was:
-rolstoel toegang mogelijk ( grootmoeder is slecht te been)
-mogelijkheid tot amerikaanse bruidstaart ( is ook een goede vraag om flexibiliteit te testen)
-hoe worden overgangen van het ene naar het andere geregeld ( receptie-diner-avondfeest)

Severine
26-5-2012
 Meld misbruik19-9-2011 12:43:32

ik vond het ook belangrijk om te vragen tot hoe lang je mocht feesten. In sommige zalen mag je bv maar muziek maken tot 3u.

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik19-9-2011 14:25:18

Even geknipt en geplakt uit mijn vragenlijstje:

· Hoeveel personen kunnen er comfortable zitten (incl. dansvloer)?
· Is er airco voorzien?
· Is er een verplichte dj of kan je die vrij kiezen?
· Is er een muziekinstallatie aanwezig of niet? Verplicht te huren of niet?
· Wat zit er in de all-incl. prijs in? Is dit ook frisdranken en zware bieren of enkel water en wijn?
· Blijft het dessertbuffet snachts staan of gaat dit onmiddellijk weg en moeten wij dus nog broodjes ofzo voorzien voor snachts?
· Hoeveel maal wordt er rondgegaan met soep/hoofdgerecht?
· Kan de menu vooraf geproefd worden?
· Tot welk uur mag de zaal gebruikt worden?
· Staan de eigenaars open voor suggesties (bvb. bij het dessertbuffet)?
· is er kindermenu? Wat kost dit?
· wat kost de zaal? Is dit alles inclusief of komen er nog kosten bij voor tafelkleden, bloemstukken, ...
· hoe zit het met de tafelinkleding, doen zij dit en wat kost het dan of mag je zelf inbreng doen?
· hoe zit het met het aperitief als we aankomen, zit dit bij de prijs inbegrepen en wat krijgen we?
· voldoende parking?
· waar staat de DJ? en hoe worden de tafel dan gezet?
· Ruimte voor een speelhoekje voor kindjes?
· Hotel – voor ons + gasten , kostprijs?
· Wordt er gewerkt met een decibelbegrenzer, op hoeveel staat deze ingesteld? Valt muziek uit wanneer de gasten te luid zingen?

Lies
18-8-2012
 Meld misbruik19-9-2011 19:37:28

Wat mijn mama belangrijk vond om weten en achteraf gezien niet zo dom bleek:
- wat met de toiletbenodigdheden, moet je zelf zeep, handdoekjes en papier voorzien?
- is er een brandalarm dat erg gevoelig is aan kaarsen
- tot hoe laat mag je 'the morning after' nog om spullen komen die je laten liggen hebt

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...