Terug naar overzicht
Van harte gefeliciteerd!!! :-)Jammer van je jurk wel, maar toch... Zwangere vrouwen stralen sowieso, bruiden stralen ook sowieso, dus Nicky Van Kets of niet: je gaat er prachtig uitzien op je trouw!
je mag me altijd fototjes doorsturen : mira78_4@hotmail.comproficiat met jullie zwangerschap
Proficiat met jullie zwangerschap.Spijtig van het kleed.Van waar ben je? ja mag mij ook een fototje door mailen naarwendy.verswijvel@hotmail.comGroetjes wendy
kan er niets met een naaister geregeld worden zodat je er toch zou inkunnen?Ik hoorde in de bruidswinkel dat ze van een kleedje van maat 36 een maat 44 konden maken door het wat te herwerken, misschien kan dat ook met jou kleed?
je mag naar mij ook een foto sturen!!cindy.vanhoof@minfin.fed.be
foto mag ook naar mij aub: sandravanbuggenhout@hotmail.comToch dikke proficiat met je zwangerschap!!groetjes
dank u wel dames!@ Sara: nee het kan nog met 4 centimeter breder gemaakt worden, maar dat zal niet genoeg zijn vrees ik @cindy: ik krijg de foto's niet doorgestuurd naar jou. heb je misschien een ander e-mail adres?groetjes
super dikke proficiat met u zwangerschap..echt geniet ervan...je mag altijd een foto sturenpolletelien@hotmail.com alvast bedankt.zou ook wel eens informeren als ze er toch geen mouw (of beter buikje) kunnen aan passen
Hey,proficiat met de zwangerschap !!! Kan je foto's ook even mailen aub? smichiels1984@gmail.com Dank je en veel succes verder !!!
Proficiat met de zwangerschap Aissata! Wel jammer van het kleed, maar wat is er nu mooier dan een baby op komst? Daar kan geen enkel kleed tegen op. Ben je van plan om opnieuw een Nicky Van Kets te kopen? Waar ga je daarvoor?
hallo, proficiat met u zwangerschap.kan je de foto's ook naar mij doormailen??isabelle.foret@telenet.be
hallo proficiat met huwelijk kan je mailtje sturen met jurk aubmientjhu@hotmail.com
thanks ladies . Ik heb jullie foto's doorgestuurd per mail! grts
hey hey, dat kleedje zal al wel verkocht zijn zeker??? zo niet mag je mij foto dturen!! dank u veromats@hotmail.com