Terug naar overzicht
HoiVraag het eens na bij je kapper! Ik heb ook echt pierenverdriet (zo heet flutjeshaar bij ons ) en kga ook extensions indoen tijdens onze trouwdag. Geen vaste extensions die ze in je haar naaien of 'branden', maar van die clip-in dingen. Mijn kapster heeft een goed adresje en zij gaat die voor mij halen. Ze worden dan gekleurd in de kleur die ik op mijn haar laat zetten, zodat het niet opvalt dat het niet mijn echte haar is. De extensions worden dan mee gekruld en opgestoken, zodat je er helemaal niets van ziet en dan heb ik geen pierenverdriet meer!En als het feest gedaan is, haal ik die clip dingen er gewoon uit, kan ik mijn haar wassen en zit ik 's morgens fris aan het ontbijt van ons hotel.Lieve groetjesChantal
Ey Sofie,Ik denk dat de methode van Chantal ook wel goed zou zijn voor jou, als je idd 'flutjeshaar' hebt. Ik heb vorige week mijn extensions laten verwijderen na 3.5 maanden (ze waren uitgegroeid) en was hier heel tevreden van. Dit was van het merk Socap. Hou wel zeker in je achterhoofd dat je haar altijd een beetje afziet van het plaatsen/verwijderen. Bij mij was dit niet het geval omdat ik veel en dik haar heb. Maar als je fijner haar hebt, ga je hier misschien wel meer van ondervinden. Ik hoop dat ik je wat kunnen helpen heb .Groetjescaroline
Ik heb dezelfde vraag maar voor in de regio van Aalst. Dus wie hier een kapper kent die goed is in extensions, laat maar weten.lieve groetjes
Hey dames,Ik heb geen pierenverdriet of flutjeshaar, maar een korte carré.Voor mijn trouw wilde ik ook graag een opgestoken kapsel, dus moest ik ook extensions of iets dergelijks hebben.Ik ben van Antwerpen en ben dus gewoon een "negerinnenwinkel" binnengestapt in de Carnotstraat. Die is GIGANTISCH groot en ze hebben er echt alle kleuren!!!Je kan kiezen tussen synthetisch of 100% echt haar. Ik koos voor een verlengstuk van 100% mensenhaar. Zat om een soort rekker. Mijn kapster heeft dus gewoon een staartje gemaakt in mijn haar, het verlengstuk errond en dan opgestoken. Twas echt prachtig en niemand zag dat dit niet mijn eigen haar was.Je kan ze ook op clipjes laten steken of laten inweven in je eigen haar. Dat kunnen ze daar doen voor 60 euro denk ik. En ze doen dat echt goed! Mijn haarstukje kostte nog geen 40 euro.Check it out!Groetjes,Een zeer happy bride!
Ik heb haar tot over mijn schouders(wil het gewoon nog wat langer op mijn trouwdag) maar ga ook zo'n haarstukje als Tina gebruiken,gewoon met een rekker vastmaken en wordt mee gekruld met mijn eigen haar. Heel gemakkelijk en veel goedkoper en haarvriendelijker dan extensions.
Hallo Sofie,Kimberley, van Kimberley Hairfashion uit Harelbeke, doet extensions. Zij is een van de beter in West-Vlaanderen... Je moet maar eens kijken op haar site. http://www.hairfashion-k.be/page.asp?langue=NL&doci... Groetjes Jill