Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mini ezeltjes te koop

19-9-2011 17:04:01
Hoi,

wij zijn nu een week en 2 dagen getrouwd en ik verkoop de mini-ezeltjes die wij gebruikt hebben om op elke tafel een menu te zetten. Het zijn 18 ezeltjes en ik heb ze gekocht bij gifi voor 1.99 euro en ik verkoop ze nu voor 1 euro per stuk.

Zend maar een mailtje indien je geïnteresseerd bent.
De ezeltjes worden best afgehaald, want opsturen is nogal moeilijk vrees ik. Ik zelf woon in Dendermonde.

Groetjes!

An
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 630

Valérie
1-9-2012
 Meld misbruik19-9-2011 18:10:29

Helaba,

Kan je foto's mailen naar valeke_21@msn.com?
Nog nen dikke proficiat.

Valérie

An
5-5-2012
 Meld misbruik20-9-2011 9:24:17

hey An,

ik heb je ook een privé-berichtje gestuurd met mijn mailadres in, ik heb wel interesse!

groetjes!
ook An :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...